Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Har fremdeles ingen mottatt denne mobilen fra CDON? Eller i det minste en bekreftelse på at den har blitt sendt? Kjenner jeg er mektig irritert, solgte min Note II for å kjøpe denne og går nå rundt med en høymoderne Nokia 5800... Trenger denne mobilen ASAP! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fremdeles ingen mottatt denne mobilen fra CDON? Eller i det minste en bekreftelse på at den har blitt sendt? Kjenner jeg er mektig irritert, solgte min Note II for å kjøpe denne og går nå rundt med en høymoderne Nokia 5800... Trenger denne mobilen ASAP! :-)

Har litt dårlige erfaringer med at CDON er trege selv. Men jeg bestilte fra Komplett i går, og får den nå i dag. De har også flere igjen på lager:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=777728

Lenke til kommentar

Andre som opplever problemer med volum? Lå og hørte på musikk i natt på lavt volum, og plutselig bare WÆÆWÆÆÆ så er volumet helt på fullt. I tillegg har jeg EN strek på dekning midt i Oslo sentrum.

Hørtes veldig merkelig ut. Har du forsøkt å skru av og på? I såfall ville jeg forsøkt å resette hele telefonen fra fabrikkinstillinger.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte en sort S4 fra Netcom.no den 25.04.13. Så at de hadde fått den sorte inn på lager i går. Har ikke hørt noe fra dem, så ringte Netcom i dag. Svaret jeg fikk var at telefonen er pakket og klar for utsending i dag. Da er det bare å vente på posten. :)

Lenke til kommentar

Følger litt med på swedroid forumet, der CDON kommenterer litt.

Hvite: Skal få inn nok til å fylle alle ordrer i løpet av torsdag og skal være lagervare etter dette.

Sorte: Usikkert hvor mange de får inn i dag og torsdag, estimert at de klarer å fylle forhåndsbetillinger til og med de første dagene i april, men ingenting er bekreftet. De som ikke får sin sendt i løpet av torsdagen må nok vente 2-4 uker før det kommer inn nytt parti med sorte telefoner.

Lenke til kommentar

nei jeg har ikke fått noe beskjed at den er sendt men da jeg ringte inn sa at den lå til pakking skal ringe inn klokka 9 og spørre om den er sendt . veit netcom har sendt tlf uten og sende mail før er ikke første gang

Kjipt!!! Blir kanskje sendt fra NetCom/Moobi i dag da. Merkelig at de står på lager på NetCom sin side.

Hei!

Vi beklager ventetiden men de er forventet inn til oss idag fra Samsung og de vil sendes ut så fort det lar seg gjøre.

Mvh,

NetCom kundeservice

Lenke til kommentar

Ikke for å skremme dere ny S4-eiere, men ser dere det samme som disse? Har litt problemer med å se hva de egentlig ser.

Screen smearing? Hardware- eller software-feil?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2252445

https://www.dropbox.com/s/gsxlxllpvrghql6/20130430_084929.mp4

Følte jeg synes settingsmenyen var litt merkelig når jeg scroller. Dette bekrefter jo påstanden...

Vet ikke om jeg vil si det blir lilla, men den hvite teksten blir mørkegrå. Føles mer som en gammel lcd som "ghoster".

Videre så merker jeg dette kun ved scrolling i kontakter/settings.

Skal sjekke med s2 og s3 hjemme, så jeg får et bedre sammenligningsgrunnlag!

Lenke til kommentar

Tror de mener det der shortcut-hjulet. Aner ikke hva det er selv, ikke sett det før.

Når det gjelder dette med lilla osv ser jeg ikke engang hva som skal være på pilene i illustrasjonen engang. Ser helt greit ut. Samme i settings, legger ikke merke til noe der, hverken på auto, max eller laveste lysstyrke.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til alle dere som synes telefonen er glupsk på strøm. Den er det. Sånn er det bare! Det er ingen hokus pokus triks som forandrer på det. Hvorfor? Full HD skjerm og 4G er de to største grunnene. 4G spesielt suger strøm. Det må vi bare leve med frem til batteriene blir større.

Jeg kan sammenligne S4 med 3stk andre telefoner jeg har hatt med 4G. Galaxy S3 4G, Xperia Z og Xperia V. Galaxy S3 4G sammenlignet med 3G versjonen sluker masse mer strøm.

Xperia Z vs Xperia V. 2stk 4G telefoner. Z med HD skjerm sluker mye mer strøm enn V som ikke har HD skjerm.

Sånn er det bare. Alternativet er å skru lysstyrken kraftig ned og slå av 4G. Hva skal du med en Ferrari hvis du er redd for at den bruker mye bensin?

Lenke til kommentar

Tror de mener det der shortcut-hjulet. Aner ikke hva det er selv, ikke sett det før.

Når det gjelder dette med lilla osv ser jeg ikke engang hva som skal være på pilene i illustrasjonen engang. Ser helt greit ut. Samme i settings, legger ikke merke til noe der, hverken på auto, max eller laveste lysstyrke.

Ja er shortcut-hjulet.Er på de fleste Android mobiler. Er ett must nesten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...