Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem med min S4.

Når jeg kobler den til mitt trådløse nettverk (D-link DIR-655) så funker den i ca 10 sek, for deretter å blokkere hele det trådløse nettverket. Ingen andre telefoner, tabs, eller pc'er får kontakt via det trådløse. Når jeg kobler av S4 så funker det greit igjen.

Noen som har opplevd det samme, eller har en løsning?

Har forsøkt å resette router uten at det hjalp.

Lenke til kommentar

Blir vel en del høyere totalpris vil jeg tro;)

Var nede å testet telefonen i dag, du verden så lett den er altså :p Stusset litt når jeg tok den opp! Skjermen virket rimelig bra ihvertfall!

betaler xxx (Area-51 top-secret) i måneden om jeg har subsidiert telefon eller ikke, så ikke egentlig. ;)

edit: "trykkleif"

Endret av Maggot_FF
Lenke til kommentar

betaler 249 i måneden om jeg har subsidiert telefon eller ikke, så ikke egentlig. ;)

edit: "trykkleif"

1083

249 * 12 : 2988

Totalt : 4071

Det kan IKKE stemme.

Riktig er :

1499

599 * 12 (Etter 12 mnd er det 399 i mnd)

Tottalt : 8687

Det kan da ikke være billig men du får jo med 2000 min, 1000 sms og 3 gb (6gb de 3 første mnd)

MEN kjøper man den uten abb for 5150 og velger talkmore :

5150

349 * 12

Totalt : 9339

For 652 kr mer har du ulåst mobil/binding,3000 minutter mer, 1000 sms mer, 2000 mms også men 1.5gb data.

Endret av Gondal
Lenke til kommentar

Har et problem med min S4.

Når jeg kobler den til mitt trådløse nettverk (D-link DIR-655) så funker den i ca 10 sek, for deretter å blokkere hele det trådløse nettverket. Ingen andre telefoner, tabs, eller pc'er får kontakt via det trådløse. Når jeg kobler av S4 så funker det greit igjen.

Noen som har opplevd det samme, eller har en løsning?

Har forsøkt å resette router uten at det hjalp.

Hehe, opplevde noe lignende.

Kobla til mobilen på min DIR-655 og etter knapt 1 minutt slutta alt over wifi å virke, lokal videostream, browser, airdroid, alt.. Andre enheter virket fint, så var på nippet til å rase tilbake til butikken for å klage, men bestemte meg for å slå på en annen ruter jeg har liggende. Der fungerte den fint, så etter litt om og men fant jeg ut at DIR-655 med 802.11N signaler ikke virker.

"Løste" problemet ved å sette ruteren til 802.11G enn så lenge, må vel kvitte meg med 655 etterhvert..

Lenke til kommentar

Hehe, opplevde noe lignende.

Kobla til mobilen på min DIR-655 og etter knapt 1 minutt slutta alt over wifi å virke, lokal videostream, browser, airdroid, alt.. Andre enheter virket fint, så var på nippet til å rase tilbake til butikken for å klage, men bestemte meg for å slå på en annen ruter jeg har liggende. Der fungerte den fint, så etter litt om og men fant jeg ut at DIR-655 med 802.11N signaler ikke virker.

"Løste" problemet ved å sette ruteren til 802.11G enn så lenge, må vel kvitte meg med 655 etterhvert..

Takk! Det ser ut til at det funket. Godt jeg nesten har skjelt ut Canal Digital osv først ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xRp8CQ0Q

Sitter nå og tenker på å kjøpe av one call med 24mnd binding, men er det sånn at jeg kan betale mer eller alt som gjenstår seinere? Eller må jeg betale de trøtte hundrelappene i to år?

Du kan fint betale mer eller alt som gjenstår. Har selv One Call / 24 mnd på min S3. Var i kontakt med One Call om dette og fikk klar beskjed at dette ikke var noe problem. Står også forklart i kjøperegler/kontrakt.

Lenke til kommentar

1083

249 * 12 : 2988

Totalt : 4071

Det kan IKKE stemme.

Riktig er :

1499

599 * 12 (Etter 12 mnd er det 399 i mnd)

Tottalt : 8687

Det kan da ikke være billig men du får jo med 2000 min, 1000 sms og 3 gb (6gb de 3 første mnd)

MEN kjøper man den uten abb for 5150 og velger talkmore :

5150

349 * 12

Totalt : 9339

For 652 kr mer har du ulåst mobil/binding,3000 minutter mer, 1000 sms mer, 2000 mms også men 1.5gb data.

Feil. Betaler 249 i måneden med eller uten subsidiert telefon. Har demo abo gjennom telenor (det samme som Komplett L). Koster 249 uansett om du har subsidiert telefon eller ikke.

Dette er dog en feil mange gjør, de ser på totalprisen på en telefon INKULDERT abonnementet de har eller skal ha. Det de må huske er at hos f.eks. Telenor er at 200,- av månedsprisen deres når de kjøper en telefon med abonnement er nedbetaling av telefonen, den resterende summen (f.eks. 399 med komplett l) er for abonnementet alene.

Endret av Maggot_FF
Lenke til kommentar

Takk! Det ser ut til at det funket. Godt jeg nesten har skjelt ut Canal Digital osv først ;-)

Godt å høre!

Blir nok en ruter som støtter DD-WRT eller Tomato fullstendig, ac66u ser ut til å støtte DD-WRT ihvertfall. Har så treg linje hjemme(0.4Mbit/0.09Mbit) for øyeblikket at det har ikke så mye å si :]

Lenke til kommentar

Feil. Betaler 249 i måneden med eller uten subsidiert telefon. Har demo abo gjennom telenor (det samme som Komplett L). Koster meg 249 uansett om jeg har subsidiert telefon eller ikke. så, betalte 1083,- i dag, og 249,- de kommende tolv månedene, noe jeg hadde gjort med eller uten kjøp av telefon.

Så totalprisen på telefonen for min del ble: 1083 kroner. 249 * 12 = 2988 er riktig regenestykke, men dette betaler jeg jo uansett. Dette er dog en feil mange gjør, de ser på totalprisen på en telefon INKULDERT abonnementet de har eller skal ha. Det de må huske er at hos f.eks. Telenor er at 200,- av månedsprisen deres når de kjøper en telefon med abonnement er nedbetaling av telefonen, den resterende summen (f.eks. 399 med komplett l) er for abonnementet alene.

Så, som sagt, min totalpris for telefonen: 1083 kroner. Meget fornøyd. :p

Tviler sterkt at du kun kommer til å betale 249 i måneden du.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt at du kun kommer til å betale 249 i måneden du.

Det må du bare gjøre. :p det er fordeler ved å være telenor-forhandler. På samme måte som hvis du er netcom-forhandler. Der er månedsprisen 79,- uten binding, men 279,- med binding/subsidiert telefon. Hos Telenor er det 249,- UANSETT. Spør rundt. Jeg jobber med dette nesten hver bidige dag, hva er bakgrunne til utsagnet ditt?

Synes uansett dette begynner å bli off-topic, men skjønner ikke hva folk har så vanskelig for å forstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...