Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her har du nok svaret :

de har bare EN sjåfør som kjører mot nord,som ikke vil jukse med ferdskriveren lenger,

og må ha 4-5 døgnhviler før han er i alta

hahaha.

Svaret fra posten var ekstremt unnvikende:

 

"Hei,

Jeg kan ikke svare på Tollpost sitt produkt.'

 

Fremsendingstid for Norgespakken er:

Normalt 1-3 virkedager, på enkelte strekninger opptil 5 virkedager"

 

En del av spørsmålet:

"Hvorfor har det seg slik at Tollpost Globe AS, og deres produkt "MyPack" bruker 1/3 av tiden av hva Posten sitt tilsvarende produkt klarer? Om man tar et eksempel på en pakke som blir sendt fra Komplett på Sandefjord, så har man som regel denne i hende innen 48 timer i Tromsø med Mypack, mens med Posten Norge tar det minimum 6 dager, estimert 7 dager."

Lenke til kommentar

Jeg spratt opp lørdagsmorgen kl 0955, ringte spaceworld her i Sandnes og de hadde 1stk hvit inne. De var så hyggelige å reservere den i 20min så jeg eier nå en S4. Har oppgradert fra S3 4G (i9305) Synes ikke det er sånn ekstrem forskjell. S4`en er bedre å holde en S3`en. Batterimessig har jeg ikke fått testet enda. Dekningsmessig er den lik som S3`en. Skjermen er fantastisk. Ikke minst er autojusteringa av lyset på skjermen blitt bedre. Jeg har bestandig syntes iphone sin håndtering har vært fantastisk og har endt opp med å ha skjermlyset på maks på S3`en. Her derimot er det bra.

 

Jeg liker ikke at den henger litt. Det virker i alle fall slik. Noen programmer jeg skal åpne henger litt. Det gjør også menyene av og til. Ser også ut til at den bruker maaaase ram. Er jo 2gb av de men den ligger konstant på på mellom 1.3-1.5 i bruk. Det synes jeg er mye da S3`en brukte 950mb-1.2gb på samme bruksmønster. Ellers så er 4G hastigheten den samme som jeg har oppnådd på S3`en.

 

Så oppsummert så er den ikke på langt nær så spennende oppgradering som S3`en va ifht til S2`en men fortsatt verdt de 5400kr den kostet. Jeg vil ikke tilbake.

Lenke til kommentar

Batteriet blir som regel bedre etter noen ladesykluser :)

 

Anbefaler å la batteriet gå tom første gangen uten å lade den. Når den er helt tom så lad via usb f.eks via pcen (kan ta opptil 6 timer). Når den er 100 % bruker du den til den dør. Så lader du via usb igjen til 100 %. Når du har gjort det 2 ganger vil batteriet holde ut lenger.

Lenke til kommentar

wolgon

 

du kan jo alltids avbestille. Men tar som oftest en del dager før pengene kommer tilbake på konto om du har betalt med kort.

 

Jeg får se hva som skjer imorgen, solgte min iphone 4s for denne samsungen, så er ikke gøy å sitte med en GAMMEL nokia :p

Lenke til kommentar

Eneste problemet er den ikke ha annet enn kanalvelger, volum, source og av/på, såvidt jeg fant.

 

Jeg vil ha feks Theatre-knappen min, kanskje favourites, osv. Customize litt. Men fant ikke ut hvordan jeg gjør det, if at all possible.

 

Edit: må forresten si at batteritiden er amazingly bra. Og den lader insanely raskt via medfølgende lader.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...