Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Hvis du mener det på høyre kanten der er det noe som ikke er stock såvidt jeg vet. Har det dog på min S3 med "ParanoidAndroid" rom

Mener det på høyre kanten ja, det er genialt, og nettleseren blir så mye bedre av det. Så ja, vurderer å fortsette å bruke S3 på grunn av Quick Controls.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vant med LauncherPro fra før av. Generelt sett har jeg pleid å kjøre veldig minimalistiske skjermer, med hjemmesnekrede ikoner ved hjelp av en app jeg ikke heeeelt husker navnet på nå...

Fjerner dock og bruker sveipe opp/ned på dockområdet for å dra ned Notifications, samt at docken funker som applauncher ved trykk...

Men mest at jeg kan sette homescreen grid større enn default, så jeg kan plassere ikoner og widgets mer nøyaktig.

Generelt det jeg har gjort før, ikke store greiene.

Får teste apex.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Dere som har testa S4, har dem endelig fiksa "homescreen redraw" S3 var plaga med? Dvs at default launcheren blir avsluttet og så lastet inn helt på nytt når man bruker mobilen litt heftig.. Antar at 2GB med ram burde kurere dette men man vet aldrig med Samsung.

Lenke til kommentar

Dere som har testa S4, har dem endelig fiksa "homescreen redraw" S3 var plaga med? Dvs at default launcheren blir avsluttet og så lastet inn helt på nytt når man bruker mobilen litt heftig.. Antar at 2GB med ram burde kurere dette men man vet aldrig med Samsung.

har hoppet inn og ut på heftige spill i hele dag, ikke merket noe til det......

Lenke til kommentar

Ikke at det egentlig har noe å si, for jeg kommer garantert til å ROOTE og legge inn custom ROM så fort jeg får den.

Må i alle fall ha ROOT ja, men om jeg gidder å leke prøvekanin med en custom rom de første månedene er tvilsomt....

Liker å ha min mobil 100% reklamefri, og da må jeg dessverre roote telefonen...

Lenke til kommentar

Faen. Jeg fikk ett micro-simkort av Telenor i posten i dag, og jeg som brukte 200,- på ett i går hos Telekiosken, for jeg visste jo ikke at jeg skulle få tilsendt ett av Telenor senere. Kan jeg likevel levere det tilbake, eller levere det nye jeg fikk i dag, tilbake til Telekiosken og få pengene tilbake?

Fikk du det bare helt ut av det blå? Trenger nemlig også nytt simkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...