Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MrLG: faktisk litt uenig så langt på dette med gimmickene.

Air View er sjef på videoavspilling, feks. Men mye virker ikke spesielt nyttig, enig der. Feks mange av sir gesturene som ikke er spes fornuftige å bruke, samt noen av eye controls.

Lenke til kommentar

MrLG: faktisk litt uenig så langt på dette med gimmickene.

Air View er sjef på videoavspilling, feks. Men mye virker ikke spesielt nyttig, enig der. Feks mange av sir gesturene som ikke er spes fornuftige å bruke, samt noen av eye controls.

Air View var den som var mest gjennomført, men alikevel fungerte ikke ordentlig noen ganger. Den fungerte f.eks ikke alltid helt når man skulle lese siste melding, og over bildegalleriet var det irriterende delay før den dukket opp. Jeg ser ikke for meg at den vil bli brukt mye, folk kommer rett og slett f.eks bare å trykke seg inn på siste melding istdenfor å prøve å Air View'e den. Men i videospiller kan den være nyttig.

Eye Scrolls var jo elendig, flaut elendig faktisk, så mye at jeg tror et visst Eple kan le.

Lenke til kommentar

Hahaha seriøst? Konge, tusen takk. Flashback til Nintendo-koder, det der.

MrLG: den funker flott på min? Reagerer uten enorme bevegelser med hodet så man ikke ser helt crazy ut :p . Vet ikke om jeg blir å bruke det men...

Lenke til kommentar

Hahaha seriøst? Konge, tusen takk. Flashback til Nintendo-koder, det der.

MrLG: den funker flott på min? Reagerer uten enorme bevegelser med hodet så man ikke ser helt crazy ut :p . Vet ikke om jeg blir å bruke det men...

Mulig jeg som roter også altså, jeg har kun prøvd en butikkversjon så får vel bedre tid når jeg får den selv ;)

Er det noen som vet foresten om telenor eller netcom binder telefonene med firmware? (altså man må vente på deres utgave, og ikke den offisielle når det kommer updates?).

Lenke til kommentar

Fikk S4 i dag, men vurderer seriøst å sende den tilbake fordi jeg ikke fant muligheten for Quick Controls i nettleseren. Kommer det ikke til S4?

quick-controls3-320-100.jpg

Hvis du mener det på høyre kanten der er det noe som ikke er stock såvidt jeg vet. Har det dog på min S3 med "ParanoidAndroid" rom

Lenke til kommentar

Henger enda litt på Home-keyen, men mye bedre uten animasjonene. Takk for tips!

Blir leking i morgen, men vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Får starte med å installere apps jeg brukte mye på S2/S3, og Basics som FB osv., deretter blir det nok å bytte launcher og sette opp en awesome hjemmeskjerm :) . Kanskje teste kameraet litt opp mot 920.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...