Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skrevet mail til Posten Norge nå, skal poste svaret her :)

her har du nok svaret :

de har bare EN sjåfør som kjører mot nord,som ikke vil jukse med ferdskriveren lenger,

og må ha 4-5 døgnhviler før han er i alta

hahaha.

Endret av n900
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som har bestilt fra CDON? Skulle komme inn i går, nå står det bare kommende. Var vel bare falske forhåpninger som hos alle de andre som selger dem :hm:

http://www.diskusjon...post&p=20469327

Kort fortalt, CDON fikk nesten ikke inn noen, men påstår de skal få nok på mandag og tirsdag til å dekke forhåndsbestillingene.

Men jeg tror det nå ikke før jeg ser det.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

leverer posten ikkje på lørdager?? kom til ålesund igår ,rekna med den skulle være framme i ulsteinvik idag

nei de bruker være dårlige å levere på lørdager. de gangene alt skulle tilsi at postkontoret skulle hatt pakken på en lørdag, har jeg alltid måttet vente til mandag.
Lenke til kommentar

Faen. Jeg fikk ett micro-simkort av Telenor i posten i dag, og jeg som brukte 200,- på ett i går hos Telekiosken, for jeg visste jo ikke at jeg skulle få tilsendt ett av Telenor senere. Kan jeg likevel levere det tilbake, eller levere det nye jeg fikk i dag, tilbake til Telekiosken og få pengene tilbake?

Lenke til kommentar

Hvordan er førsteinntrykket, dere som har fått herligheten?

Førsteinntrykk (Sort Utgave):

+ OK byggekvalitet. Ingen premium feel. Men allikevel syns jeg den ikke føles billig ut. Føles som en stor Galaxy S2.

+ Fin vekt

+ Tøft mønster, ikke så utpreget, ser ikke jalla ut.

+ Veldig rask, fin flyt, apper åpner raskt.

+ Fantastisk skjerm!

+ Klar og fin lydkvalitet fra høytaleren på baksiden.

+ Holde fingeren over skjermen for preview funker bra!

+ Virker som Android virkelig er stabilt nå

- Ser at "folien" foran, ikke ligger 100% symmetrisk over hull utskjæringene på kamera og sensor foran. Var bekymret over at jeg ville se en sort skygge på skjermen i kamera modus. Heldigvis gikk det bra.

- Utrolig mange popups istarten. (Dette kan man såklart skru av)

- De andre gimmickene funker ikke så bra... bevege hånden over skjermen for å scrolle nedover, pause når man ser bort fra skjermen ol..

Mulig det kommer en oppdatering som fikser lagg...

Konklusjon.

Kjøp :xmas:

Lenke til kommentar

Noen som kan se etter black clipping/crushing? Dette har vært mitt største problem med mine tidligere Samsung-telefoner (S2, S3 og Note2). har fikla en god del med telefonen selv, blant annet på Samsung unpacked på posthallen, onsdag denne uken, men fikk ikke testet hvordan det er med black clipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...