Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får tlf med Netcom M+ abb til 4500,- totalt for tlf etter 12 mnd.

1999,- + 200,- pr mnd, og abbonementet i tillegg såklart.en tar heller fra Dustinhome hvis ikke Elkjøp Express kan levere til meg før dustinhome sin kommer.

Lenke til kommentar

Venta en stund på at denne skulle være tilgjengelig for å forhåndsbestille, plutselig i dag var den tilgjengelig hos Chess så ble bestilt asap. Er den allerede på vei ut allerede altså? Har ingen hastverk, har S3 som jeg er storfornøyd med

Lenke til kommentar

Venta en stund på at denne skulle være tilgjengelig for å forhåndsbestille, plutselig i dag var den tilgjengelig hos Chess så ble bestilt asap. Er den allerede på vei ut allerede altså? Har ingen hastverk, har S3 som jeg er storfornøyd med

Chess har Ubekreftet dato på den.

Lenke til kommentar

Høres ut som BS at Spaceworld Megastore har S4 ennå, jobber i kjeden og hørte senest i dag fra butikksjefen deres at de ikke har fått den ennå. Det som kan hende er at noen av SW-butikkene sitter med den fra lørdag, S-View dekslene har f.eks vært inne i en uke allerede.

Endret av DanielL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enkelt å sjekke, bare å ringe og høre med butikken.

Etter å ha testet mobilen i dag gleder jeg meg såååå mye mer.

Fy faen for en sexy mobil. Som å taste på et kredittkort lagd av englejuice som har blitt herdet av et silketynt lag med enhjørningdrømmer, for så å bli fylt med kattungeawesome.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen for en sexy mobil. Som å taste på et kredittkort lagd av englejuice som har blitt herdet av et silketynt lag med enhjørningdrømmer, for så å bli fylt med kattungeawesome.

Synes du skulle ha anmeldt mobiltelefoner og lignende. Finner beskrivelsene dine meget, hva skal man si, effervescent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som BS at Spaceworld Megastore har S4 ennå, jobber i kjeden og hørte senest i dag fra butikksjefen deres at de ikke har fått den ennå. Det som kan hende er at noen av SW-butikkene sitter med den fra lørdag, S-View dekslene har f.eks vært inne i en uke allerede.

Når snakket du med butikksjefen? :-) Jobber du på Storgata :-/ ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...