Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhånsbestilte telefonen for 1 måned siden fra netshop, fikk mail i dag at de ikke ventet den på lager før midten/slutten av mai (selv om det står 2. Mai på siden deres). Bør jeg avbestille og prøve en annen nettbutikk eller er det likevel forseint og jeg kan like godt bare vente?

Endret av Allet
Lenke til kommentar

Forhånsbestilte telefonen for 1 måned siden fra netshop, fikk mail i dag at de ikke ventet den på lager før midten/slutten av mai (selv om det står 2. Mai på siden deres). Bør jeg avbestille og prøve en annen nettbutikk eller er det likevel forseint og jeg kan like så godt bare vente?

 

Bestiller du fra djuice i hvit tror du er sikret i neste uke for å få mobilen :)

 

https://nettbutikk.djuice.no/Mobil/samsunggalaxys4#!

Lenke til kommentar

Sendte like godt CDON en mail om når jeg kunne forvente levering av bestillingen jeg la inn 29.03.. Svaret ser du nedenfor.

 

"Vi kommer inte få tillräckligt många av mobilen för att kunna fylla alla ordrar på release. Men vi kommer att få snabba påfyllningar så förhoppningsvis bör du ha den inom dom första veckorna efter release dagen."

 

Tjaaa, jeg vil ha neste uke, egentlig..

 

EDIT: Skal ha sort.

Endret av toro4
Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg skal legge inn en bestilling hos Telenor også (har forhåndsbestilt hos CDON fra før), og ta den som jeg mottar først. Det er vel lov å sende pakker tilbake så lenge de er uåpna, er det ikke?

 

red: leif

 

husk nå bare du må betale returen selv da... ikke det at det er så mye, men det er jo litt ufint gjort da.... men om en av dem ikke sender den så kanskje du rekker å avbestille før de sender..

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Kan de ikke sende til tide, så må de regne med misfornøyde kunder og retur.

 

Er garantert ikke noe problem altså, men om du ikke avbestiller må de jo pakke den inn, bruke tid på jobben, og sende den til deg i posten... Det er jo ikke helt gratis...

 

Jeg tviler på at de går konk av den grunn altså, men synes bare det er litt ufint å gjøre det slik...

 

Beste hadde jo strengt tatt vært å bare spurt dem når de kunne levere og avbestilt den med lengst leveringstid.. .

 

Men kjære tid, ikke hør på meg, men jeg ville ikke synes det var noe kult om det ble gjort slik mot meg i alle fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...