Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg oppfatter det så er det ingen spesiell funksjonalitet i view cover, bortsett fra at den har et vindu foran.  Tipper den bruker proximity sensor eller frontkamera for å se om coveret åpnes.

Samtaler kan man ta ved å velge det i vinduet (det samme man gjør nederst på skjermen på SGS3).

  • Smart design of the flip cover with a see-through area
  • Accept or reject calls while cover is closed
  • Auto wake up function when you open the cover (To activate, go to ‘Settings’ -> ‘My Device’ -> ‘Accessory’ -> Check box ‘Automatic Unlock’)

 

har testet s4 med coveret. er ikke senior som asktivererr funkjsjonen. er noe i coveret

Lenke til kommentar

Hvor kan man egentlig bruke NFC i dag..??

Hva mener du? Man kan vel ikke bruke det til betaling i butikker enda (hvis det er det du mener), men man da bruke NFC til mye annet i dag... Jeg skrev for øvrig at dette var en av grunnene til å velge originalt flippcover, istedenfor uoriginalt. Men hvis du mener at du ikke trenger NFC, så har man et argument mindre for å kjøpe originalt i alle fall.

Lenke til kommentar

Det skal jo gå an å feste en tynn magnet på coveret da.

 

Jeg må medgi at jeg har liten tro på prosjektet, og selv om du klarte det på en eller annen måte så ville jeg fortsatt si at originalen var et bedre alternativ... men kjære tid..lag en ny versjon og selg dem billig på ebay :D

 

Ikke la deg stoppe av pessimister som oss :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

de der Neo hybrid casene og wiqiqi trådløs lading. er det tilgjengelig nå når telefonen slippes, eller er går det måneder tro?

 

Jeg vil ikke ha de største forhåpningene om at det kommer noe før midten av mai, om du ikke allerede har bestilt da... Men de skulle være klare for sending i slutten av denne måneden.. Men posten bruker vel en uke fra USA...

 

Når det kommer til wiqiqi så er ikke dette tilgjengelig før slutten av mai, og jeg tipper vi ikke vil se den først i midten eller slutten av juni...

 

Litt synsing dette her altså :D

Lenke til kommentar

hmm. får bare bestille det da....

vil ikke ha flipcover, og neo hybrid så ganske bra ut :)

 

synd man ikke har tålmodighet, når noe er bestilt. :ph34r:

 

Om jeg ikke blir fornøyd med neo hybrid fra spigen så kommer jeg til å kjøpe flippcoveret til Samsung.. Det er det første flippcoveret jeg kunne tenkt meg ever...

 

Jeg har alltid hatet de der, men den der er et potensielt unntak :)

Lenke til kommentar

Tja, wiew coveret er muligens ikke så ille som de "vanlige" flippcoverene, som nesten alle har til sgs3 nå for tiden.

For de likte jeg ikke..

Håper bare ikke telefonen blir for stor, og/eller ekkel å putte i lommen med neo hybrid, da det virket som det er noe "grip" stoff det er laget i.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Djuice var dyrt :( 4999,- (1399 + 300 x 12) for telefonen og i tillegg knytter man seg til et "dyrt" abonnement.

 

CDON selger den jo for 4990,- (med rabattkode) og gratis frakt.

 

Trodde poenget med å binde seg til et abonnement var å spare noe på telefonprisen, men stjelenor/djuice var visst for grådige til det.

Nemlig, trodde poenget var at man skulle få mobilen rimeligere når man bandt seg til et abonnement. Ellers ser jeg ikke noe poeng i å binde seg til et (unødvendig dyrt - ihvertfall for noen) abonnement.

 

Viser til artikkel hos Dine Penger

 

http://www.dinepenge...dbaand/20360594

 

Jeg kan ikke være mer enig.

Sånn som det er i dag er det knapt noen økonomisk fordel i det hele tatt. Hvis man kjøper telefon med abonnement hos f.eks. djuice, minker ikke utgiftene noe særlig enn om man hadde kjøpt dem separat. Å bryte bindingen innenfor 12 mnd koster mer enn den "økonomiske fordelen" - noe Forbrukerombudet ikke liker.

Teleselskapene mener sikkert at den såkalte økonomiske fordelen er avbetaling over 12 mnd.

Bare dette gjør meg irritert nok til å ikke ville kjøpe en S4, selv om det klør i fingrene.

 

Altså, vil en teleoperatør fortsette å ha meg som kunde bør jeg få redusert pris på en telefon jeg kan bruke hos dem. Vil en annen teleoperatør ha meg som ny kunde bør de kunne lokke med noe ekstra utover det jeg allerede har. Det må være en fordel et sted.

Endret av Crisper
Lenke til kommentar

Når det gjelder telenor-låst, eller bare telenor-kjøpt så har jeg en klar reservasjon - de telefonene får oppdateringer sent.

 

Kommer vel ann på ka tid du kjøper den fra telenor,forhåndsbestiller du en tlf,så kommer den som regel uten telenor sin branding,for da har de ikkje rukket at legge inn egen softvare. Har kjøpt S1-2-3 fra telenor og alle uten telenor sin programvare. Og har bestilt S4 også der,så satser på at den er fri for telenor sin soft nu også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...