Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tafse på en utstillingsmodell i en butikk idag..

 

Var veldig deilig :dribble: Ihvertfall sammenlignet med min gamle Galaxy S1 !

 

Synd de ikke hadde noe dato for ankomst da..

 

Kan fortelle kort om mitt førsteinntrykk også. Da jeg åpnet esken og så den lå der, var førsteinntrykket: den ligner veldig på S3 ja. Så tok jeg den opp, og fikk et helt annet inntrykk. Denne er også bygget i plastikk, men det føles egentlig ikke slik. Den har en metallramme rundt telefonen som gjør at den virker mer eksklusiv.

 

Skjermen virker knallgod, men "smart-rolling" eller hva de kaller funksjonen som skal bla nedover siden for deg ved å følge øynene, fikk jeg ikke til å fungere tilfredsstillende. Men det at videoen pauserer når man ser bort, fungerte veldig bra. Det tok kanskje 1-2 sekunder før den pauserte når man så bort, men det synes jeg ikke er ille. Kameraet ser ut til å ta veldig gode bilder, og de "morsomme" funksjonene som f.eks. at den bruker både front og bak-kameraet samtidig, fungerte upåklagelig.

 

Så langt er dette den mest spennende mobilen jeg prøvd. Gleder meg til å teste den nærmere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo egentlig feil da... Du kan kjøpe WiQiQi Samsung S4 Wireless Charger Set som gir deg trådløs ladning med originalt deksel + ladeplate....

 

Og det billigere enn om du kjøper nytt deksel + ladeplate...

Da mister man jo det berømte front cover med vinduet i :-(

Men det er vel kanskje vært bare for å få trådløs lading?

Hvor raskt vil trådløs lading lade kontra en vanlig 0,5mA? Og kontra en 1A lader?

 

EDIT

Fått lest litt flere innlegg etter ditt her...

 

Bl.annet

 

Jeg har bestilt en sånn ladekrets man har innom det orginale bakdekselet. Jeg har tilsvarende løsning på SGS3 og det funger utmerket. Fordelen med en slik løsning er at man kan bruke f.eks viewcoveret og beholde trådløslading.

 

 

Da er det bare å handle uansett da :-)

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Da mister man jo det berømte front cover med vinduet i :-(

Men det er vel kanskje vært bare for å få trådløs lading?

Hvor raskt vil trådløs lading lade kontra en vanlig 0,5mA? Og kontra en 1A lader?

 

Da er det bare å handle uansett da :-)

 

Jeg burde ha skrevet det tydeligere kanskje :D

Men flott at du fant ut av det...

 

Jeg regner med (uten at jeg vet sikkert) at det blir dårligere (tregere) lading med dette...

 

Men om det har så mye å si er jo opp til hver enkelt da...

Lenke til kommentar

Jeg burde ha skrevet det tydeligere kanskje :D

Men flott at du fant ut av det...

 

Jeg regner med (uten at jeg vet sikkert) at det blir dårligere (tregere) lading med dette...

 

Men om det har så mye å si er jo opp til hver enkelt da...

[/size]

 

Trådløs lading gir max 5W for småelektronikk. (5V ,1A) I teorien skal det gå like kjapt.

Men regner det vil bli litt effekttap. Tror jeg

 

På min s3 går det ca like raskt :)

Lenke til kommentar

Ja, 5W er vel bra nok :-)

 

Lure på hvor mange slike lade stasjoner man må kjøpe seg?

En på soverommet, kjøkket, og ved PC`en...

Nei, ein holder vel, eller om den kanskje har trådløs overfør og til PC(via kabel) med tanke på bilder/data og? Og lader i tilegg ifra PCen/240volt?

Eller, det er vel kanskje ikke et tema, når man kan ha tråløs overføring av data til/fra PC(airdroid). MEN om det hadde vært kjappere, så hadde det vært en annen sak....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...