Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg etterlyser erfaringer med om slike flapser "lever sitt eget liv" når den er åpnet. -Plutselig flipper den seg over linsen o.l.?

 

:lol: For meg som tar opp mobilen ganske ofte, blir det irriterende å alltid måtte "åpne" flapsen, Itillegg må man holde fast flapsen. hvis ikke flakser telefonen vekk :p

Lenke til kommentar

Så telefonen blir i salg fra lørdag av i butikker?

Vurderer å kjøpe den direkte i stedet for å vente på ordren fra dustinhome som neppe sendes før tidligst mandagen...

 

Jepp, Spaceworld Storgata har dem inne allerede men dem kan ikke selge telefonen før Lørdag den 27.04.2013. Prisen er 5488 uten abb/lås :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen som har noen dato engang, ser det ut til.

 

Jobber forsåvidt til og med lørdag, så er ikke sååå stress. Tenker bare hvis komplett og dustinhome ikke får leveransen før mandag kan det fort bli både torsdag og fredag før den er her, muligens enda lengre.

Nesten en uke er litt småkjip ventetid hvis den er i butikker allerede, og valget er der.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ingen som har noen dato engang, ser det ut til.

 

Jobber forsåvidt til og med lørdag, så er ikke sååå stress. Tenker bare hvis komplett og dustinhome ikke får leveransen før mandag kan det fort bli både torsdag og fredag før den er her, muligens enda lengre.

Nesten en uke er litt småkjip ventetid hvis den er i butikker allerede, og valget er der.

 

Skjønner det godt. Billigste via nettet ligger på 5190? Jeg betaler gjerne de 298 xtra for å få den før liksom. Pluss det er så mye enklere å levere en mobil for reparasjon hos en lokal butikk :-)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor det blir av anmeldelsen som skulle komme etter påske i Amobil. Det har vært kun en sniktitt og førsteinntrykk.

Synes helt ærlig at det er rimelig utvannet med artikler i amobil for tiden sammenlignet med søstersidene Hardware, Gamer og Akam. Spesielt når man tenker på at mobilindustrien er den som har tatt helt av i de siste årene. Det er egentlig bare forumet som får meg til å returnere flere ganger.

/rant

Lenke til kommentar

Hææ? Jeg snakket med broren min som jobber for ett selskap under samsung i England og han sa at de telefonene vil IKKE selges før den 26.04.2013... hmmmmm

 

Farfar hadde vært i en elektro butikk i Manchester og kjøpt sin der og til meg sa han. Nå blir jeg litt skeptisk her, bare ikke selgeren har lurt han nå da. Må ta en telefon. Update will come

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...