Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med trådløs lading er noe du bare må prøve for å innse hvor digg det er.

Tenkte samme som dere før jeg fikk min og startet bruke den, men herlige lille jesusbarn så digg det er.

edit: snodig at komplett og dustinhome ikke endrer prisene på forhåndsbestillinger når de jekker ned prisene. Måtte sende mail til begge to for å få prisen min justert. Og enda ingen bekreftet dato.

edit2:

Svar fra Dustinhome:

"Da har jeg regnet om prisene i din ordre slik at de reflekterer dagens pris.

Men ja, det stemmer som du sier at launch date er 27 april. Vi har fått et estimat fra vår leverandør at vi kan forvente telefonene inn til vårt lager 29.April men det vil avhenge av om vi får det volumet vi har bestilt eller ikke.

Men forventet dato pr nå er som sagt 29 april."

mao vil man vel få tlf sendt den tredevte.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ja med iphone ser jeg behovet. Har bare hatt kvalitetsmobiler som tåler en trøkk ;) .

Behovet er der garanert med S4 også. Jeg tviler på at den er så mye bedre enn S3 når den faller med ett av hjørnene først. Jeg anbefaler alle mine kjente som skaffer seg smarttelefon å pakke telefonen inn i den største beskyttelsen de kan få tak i. En ting er at skjerm kan byttes rimelig, men i 2013 har jeg så mye data på mobilen at jeg strengt tatt vurderer å skaffe meg en reserve bare for å sikre meg mot "nedetid".

Selv bruker jeg ekstremcase fra Ballitic og kommer aldri til å kjøpe en smarttelefon igjen før casen (og bilholderen) er i salg og på lager...

Lenke til kommentar

Testen der er ikke verd et øre i praktisk bruk ettersom ingen av de tingene han brukte er harde/skarpe nok til å faktisk lage noen betydelig skade innenfor normalt bruk...

En tur på stranden er nok og vips du har fått skraper...

Testen har nok begrenset virkning i forhold til sand, men sånn rent praktisk så er f.eks nøkler og telefon i samme lomme en situasjon som skjer ganske ofte. Da er det greit at man ikke får riper av det hvertfall. Gorillaglass 3 tåler dessuten harde støt av en spiss langt bedre enn Gorillaglass 2, så det er positivt for de som skulle miste telefonen i bakken. Jeg knuste glasset på min SGS3 når jeg mistet den i asfalten ^^.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en sånn ladekrets man har innom det orginale bakdekselet. Jeg har tilsvarende løsning på SGS3 og det funger utmerket. Fordelen med en slik løsning er at man kan bruke f.eks viewcoveret og beholde trådløslading.

kar du har bestilt det..link

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til dere som har brukt flip-covers tidligere: Hvordan er den praktiske delen med å ta bilder når oversiden flippes åpen? Blir ikke flapsen litt brysom å ta hensyn til da?

Og hvordan oppleves det å komme uhindret til knappene på venstre side når hengselet stikker ut?

post-131485-0-58827300-1366716682.jpg

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Nå er det vel kun volumrocker på venstre side. Merker at viewcoveret er mykt i hengselen, men ser poenget ditt, tror det blir litt kluss.

MTP kamera vil viewcover ikke hindre kameraet om du bretter fronten helt bak rundt, siden vinduet havner på kameraet og dermed ikke dekker over.

Et vanlig flipcover uten vindu vil såklart blokkere kameraet.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Nå er det vel kun volumrocker på venstre side. Merker at viewcoveret er mykt i hengselen, men ser poenget ditt, tror det blir litt kluss.

MTP kamera vil viewcover ikke hindre kameraet om du bretter fronten helt bak rundt, siden vinduet havner på kameraet og dermed ikke dekker over.

Et vanlig flipcover uten vindu vil såklart blokkere kameraet.

Joda, ser jo at man må jo ikke brette flapsen over kameraet... Men jeg etterlyser erfaringer med om slike flapser "lever sitt eget liv" når den er åpnet. -Plutselig flipper den seg over linsen o.l.? Eller bruker leddet å være ganske stivt?

Edit: Jeg tenker på vanlig flip-cover, ikke s-view med gjennomsiktig utsparing

Jeg heller faktisk mot standard flip-cover siden dette bytter ut bakdekselet og sitter bom fast, og vil bygge på mobilen i veldig liten grad.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Det gjør viewcover og. Du erstatter bakdekselet. Har det foran meg nå.

Hengselen er ganske stiv, faktisk. Ser ikke ut til at jeg kan "kaste det rundt", men blir nok mykere etter bruk.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...