Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens! Til dere som bor i Oslo og vil ha den på Lørdag! Spaceworld på Storgata selger den fra Lørdag morgen. Det er bekreftet da dem allerede har fått inn telefonene :-)

 

En fordel å vite pris da, koster den 6 000 kroner er det uaktuelt, da klarer jeg meg med CDON sin for 4 990,-.

 

Håper forresten CDON sender dem denne uka! Det står ubekreftet den 26, så om jeg er litt heldig får jeg den på lørdag uansett!

Lenke til kommentar

Testet begge telefonene og samsung s4 var bra bygget og føltes bedre ut i hånden en htc. Men htc føltes kanskje mer premien ut. Skjermen må jeg si s4 er favoritt her

Som den nysgjerrigperen jeg er lurer jeg på når fikk du anledningen til teste ut det... :) Endret av Havardu
Lenke til kommentar

Scratch_test på SGS4 med Gorillaglass3 ser jo bra ut. Nesten merkelig at det ikke blir hakk eller ripe :-)

 

Du vil nesten ikke tro hva ett par sandkorn kan forårsake :eek:

 

Testen der er ikke verd et øre i praktisk bruk ettersom ingen av de tingene han brukte er harde/skarpe nok til å faktisk lage noen betydelig skade innenfor normalt bruk...

 

En tur på stranden er nok og vips du har fått skraper...

 

Det gjelder dog alle typer glass, og selv om gorillaglass vil tåle mye mer så vil du fortsatt kunne få riper..

Lenke til kommentar

Scratch_test på SGS4 med Gorillaglass3 ser jo bra ut. Nesten merkelig at det ikke blir hakk eller ripe :-)

 

Bestilte meg trådløs lading til SGS4, for jeg vil absolutt ikke tilbake til ladekabelen. ^^

Husk å bestille bakdeksel som støtter trådløs lading da det ikke er innebygget

 

Som den nysgjerrigperen jeg er lurer jeg på når fikk du anledningen til teste ut det... :)

er forhandler:)
Lenke til kommentar

Har du noen link til hvor man kan bestille ladeplate?

 

Samsung 230V Qi Wireless Charging Pad

 

Denne kan du bruke på alle Qi kompatible produkter og du skal kunne bruke en Qi ladeplate på hvilken som helst telefon som kan lades med Qi...

 

Men som nevnt i posten over her så kan du kjøpe et sett til S4 som gir deg alt til en billigere penge..

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

"Trådløs" ladning ja.. av en eller annen grunn har jeg veldig lyst på det, men det er jo egentlig forbanna oppskrytt, en docking stasjon gjør jo egentlig akkurat samme nytta..

 

Det spørs.... Jeg synes for min del at det er en overdrivelse å kalle det "trådløs lading" i første omgang...

 

Når jeg da til eksempel lager middag på induksjonsovnen får jeg liksom ikke helt følelsen av å koke potetene trådløst...

 

Men å bare slenge telefonen fra seg på en plate er uansett enklere og mer praktisk enn å sikte seg inn på en dokk... Men du har helt klart et poeng....

 

Fordelen er jo igjen at det er mulig å lade telefonen uansett hvor du er, siden Qi er universalt og ikke begrenset til modell... Så noe har det jo for seg da...

Lenke til kommentar

Det spørs.... Jeg synes for min del at det er en overdrivelse å kalle det "trådløs lading" i første omgang...

 

Når jeg da til eksempel lager middag på induksjonsovnen får jeg liksom ikke helt følelsen av å koke potetene trådløst...

 

Men å bare slenge telefonen fra seg på en plate er uansett enklere og mer praktisk enn å sikte seg inn på en dokk... Men du har helt klart et poeng....

 

Fordelen er jo igjen at det er mulig å lade telefonen uansett hvor du er, siden Qi er universalt og ikke begrenset til modell... Så noe har det jo for seg da...

 

 

Ja det var vel en grunn til at jeg sa "trådløs" i parantes. Litt lettere å legge på en plate en docking, men sistnevnte tar kanskje 0,4 sekunder lenger så ja..

 

Joda det har potensiale når "alle" mobiler får det, og f.eks bord på resturanger etc får teknologien, men enn sålenge er det jo egentlig mest en gimmick, vil ta år før noe sånt er på plass, hvis det i det hele tatt blir det.

 

Men, verste er at jeg forsatt har lyst på det til tross for dette, rart med det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...