Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Nei, jeg ville tro S4 yter endel bedre :)

Nvidia sin Tegra 3 er raskere enn første generasjon Core2Duo, og Snapdragon sine siste er endel raskere enn det igjen...

Høvelig sikker på at det var Anandtech som hadde en virkelig grundig artikkel på hvor langt dagens mobiler har kommet, sammenlignet med pcer. Konklusjonen var at dagens kjappeste har ytelsen til en mid-range pc fra 2006 i GPU-målestokk.

Edit: Jepp det var Anandtech:

http://www.anandtech.com/show/6877/the-great-equalizer-part-3

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er rart, i alle år har jeg elsket iphone og andre ithings. Er fortsatt skremmelig glad i retina min, men nå har jeg byttet ut en ipad med en nexus 10. og nå blir det å gå fra iphone 5 til galaxy s4, og jeg gleder meg så mye.

Er ikke noe feil med apple og de lager gode produkter, men jeg liker å nerde mye og skifte på ting frem og tiblake, samtidig så liker jeg at jeg kan slenge en film på nexus 10 og den spiller av alt, kan laste ned, og ja.

Dette er ikke kanskje riktig tråd, men ville bare spre gleden mens jeg venter på s4 :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du får gi en tilbakemelding på hvordan Samsung badevekten virker i daglig bruk. Her i huset har vi brukt Withings noen år nå og er fornøyd med det.

Ikke for å "disse" helse-produktene til Samsung, men det finnes gode løsninger på det meste i android-universet.

Vekt/fett - Withings - appen er med i datadelingsringer, så vekten kan deles med en haug andre apper

Selv bruker jeg i tillegg til Withings følgende:

- Libra - vektmåling, kobler seg til Withings-skyen og gir grafer og trender i massevis

- MyFitnessPal - Matlogging. Svær database så omtrent alt som skannes av barkoder gir kaloriinnhold (og i varierende grad rett næringsinnhold)

- JeFit Pro - Styrketrening. Glimrende app for styrketrening som ikke prøver å tvinge ett treningsregime på brukeren.

- Endomondo Pro + pulsbelte Polar (gammel type). For mitt bruk gikk den forbi Cardiotrainer i fjor, mye fordi sistnevnte ikke lenger vedlikeholdes og erstatningen fra de samme folkene har gått i retning av å tvinge brukerene inn i ett regime. Endomondo er "åpen". Under styrketrening kjører jeg både JeFit og Endomondo samtidig for å hente data.

- Spotify Hadde en favorittliste som nå kun brukes til å trykke radio-funksjon. Jeg er desverre ikke av dem som får dette endorfin-kicket, så når det skal trenes langt og monotont må hjernen engasjeres med ny musikk - og i radiofunksjonen så kommer låtene tett, nye og stort sett med rytmer som jeg liker.

- Bodymedia. Appen deres virker ikke på android enda, og det må jobbes litt for å få ting til å virke. De selger bare til USA/Canada, og krever adresse der i registreringsprosessen. Begge deler går jo å jobbe seg rundt. Det viktige her er hardwaren og webbiten. Armbånden måler aktivitet døgnet rundt, og synkes en gang eller to om dagen. Kobler seg sammen med Myfitnespal og gir den appen muligheten til å regne ut en "delta-kalori". Det vil si normalt vil Myfitnesspal bare regne ett hvilenivå på forbrenning. Når den henter data fra Bodymedia, så vet Myfitnesspal mer nøyaktig hvor mange kalorier som er forbrent en dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er rart, i alle år har jeg elsket iphone og andre ithings. Er fortsatt skremmelig glad i retina min, men

Dette er ikke kanskje riktig tråd, men ville bare spre gleden mens jeg venter på s4 :)

Kult da, da kan du fikle mye. iPhone er ikke dårlig og jeg kommer aldri til å si det heller, men grunnen fordi jeg elsker android er fordi jeg kan fikle med den utrolig mye og samtidig spille av en haug med video filer :). Håper du liker s4 når du får tak i den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...