Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Fordi det gir deg hvilke fordeler?

Hehe ja du kan nå si.. Tror videobloggere vil hoppe i taket, og kanskje noen jenter finner en eller 2 måter på å ta bilde av kroppen og ansiktet med dette:) For min del er det ikke nøye, og tror ikke jeg kommer til å benytte seg så mye av denne funksjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har siklet på Xperia Z siden den ble lansert, men kunne ikke bestille denne før jeg hadde sett hva S4 hadde å tilby.

I dag bestilte jeg en Xperia Z.

Kunne ikke vært mer enig.

Samsung har gjort minimale endringer. Vi får en kjip utgave, joda 13MP, men med så liten sensor/optikk kan det fort føre til bare mer støy.

Samtidig er designet kjedelig.

Og jeg bryr meg lite om jeg kan måle trykk, ha en middelmådig treningsapp inkludert (når det finnes titalls bedre å laste ned)

SmartSTAY og SmartPause, funket jo ikke en gang når han samsung fyren skulle vise det :p

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valhall: å se på bildet eller lese specs gir meg ingenting da jeg ikke er en fotoekspert, og ikke kan si noe betydelig om det.

Jeg har hatt noen DSLR kameraer opp gjennom tidene, og har ikke mye, men litt peiling, og det jeg ser på bildet tatt av SG4 er j..vlig bra, ivhertfall skarphetsmessig, husk at dette bildet er tatt inne

Lenke til kommentar

Bra bilde :-)

Likte ikke at den ikke var

- vanntett

- ikke 4G OG 8kjerne CPU

Det dobbelsidige kamera greiene, ser jeg ikke helt fordelen med selv.

Men er dem gode sider nok til å kjøpe denne saken, JA, ihvertfall om jeg får 32 eller 64Gb utgaven, men det tviler jeg på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er så fryktlig irritert på exonys chip ikke kommer med 4g... jeg kan godt leve uten 4g.. og bryr meg lite om den har 8 kjerner, men vet den chippen lover bra! Den benchmarken som ble vist litt tidligere i tråden her, var det tatt med den med exonys eller den andre chippen? (husker ikke navnet).

Edit: Rå skarphet på bildet!

Endret av johnd2407
Lenke til kommentar

Normalt sett ville jeg nok kjøpt denne, siden jeg notorisk bytter tlf flere ganger i året.

Men tror jeg skal gi WP en sjangse til ihvertfall høsten/vinteren, og se markedet an da. Hvem vet. Kanskje neste tlf blir en iphone6, eller lumia 1040, eller en Galaxy S5.

Men den lille oppgraderingen en sgs4 er, får meg ikke helt giret.

Lenke til kommentar

Min originale Galaxy S1 er virkelig klar for å oppgraderes.

Problemet blir nå om jeg skal vente på GS4 i mai, kjøpe S3 nå til litt over 3000kr, eller sitte enda lengre på gjerdet og se hva som kommer med Note 3. Kommer Note 3 med noe som ikke tiltrekker særlig får jeg lyst til å vente på GS5 og slik går dagene..

Alle alternativene har sine fordeler og ulemper, luksusproblem! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...