Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Praktisk bruk > utseende. Anytime.

Er ferdig for over halvannet tiår siden med å kjøpe ting for å vise dem / meg fram.

Edit: At jeg velger hvit modell har med praktisk bruk å gjøre. Har altfor ofte "lett" på et dunkelt stuebord, telt etc etter mobilen. Håper den hvite synes med første øyekast. Lettere iallefall.

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Var vel ingen som snakket om store forskjeller, derav min sammenligning med 900 og 920.

Så i din verden er det enten "identisk" eller "radikal endring"?

Jeg ser forskjell. Og jeg foretrekker s4 kontra s3 designmessig.

S4 er en smule penere. Men det er for meg snakk om nyanser. Gikk for S3, 2000kr synes jeg ikke er verdt det i differanse. Skjermen er allerede mer enn god nok, det eneste jeg virkelig skulle hatt fra S4 er vel kameraet men selv der er S3 veldig god.

Tror jeg blir fornøyd :)

Lenke til kommentar
Var vel ingen som snakket om store forskjeller, derav min sammenligning med 900 og 920. Så i din verden er det enten "identisk" eller "radikal endring"? Jeg ser forskjell. Og jeg foretrekker s4 kontra s3 designmessig.

Du har tydligvis ikke lest hva jeg skrev veldig godt, som jeg skrev så er de TILNÆRMET identiske, og hele poenget mitt var at akkurat design ikke var det beste argumentet når man veier S3 opp mot S4.

Lenke til kommentar

De som jobba i netcombutikken forventet å få inn S4 iløpet av neste uke.

Release-datoen er fremdeles 26. april i UK og US så det kan sikkert stemme. Verste fall blir vel en uke etter dette igjen, men kan ikke se hvorfor. Noen som husker hvordan det var med S3, kom den samtidig her på berget med resten av planeten? (unbranded selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Release-datoen er fremdeles 26. april i UK og US så det kan sikkert stemme. Verste fall blir vel en uke etter dette igjen, men kan ikke se hvorfor. Noen som husker hvordan det var med S3, kom den samtidig her på berget med resten av planeten? (unbranded selvfølgelig)

Norge var i av land puljen som fikk S3 først. Faktisk før USA i tillegg til flere land i Europa...
Lenke til kommentar

Du har tydligvis ikke lest hva jeg skrev veldig godt, som jeg skrev så er de TILNÆRMET identiske, og hele poenget mitt var at akkurat design ikke var det beste argumentet når man veier S3 opp mot S4.

Ja og jeg skrev som sagt at jeg var enig i at de var relativt like, men hvorvidt forskjellene er relevant ift å velge mellom de to er en veldig smakssak.

For meg er det en av flere faktorer som til sammen tipper s4 godt forbi s3.

Thats all.

Lenke til kommentar

Ja og jeg skrev som sagt at jeg var enig i at de var relativt like, men hvorvidt forskjellene er relevant ift å velge mellom de to er en veldig smakssak.

For meg er det en av flere faktorer som til sammen tipper s4 godt forbi s3.

Thats all.

da var vi jo faktisk relativt enige alikevel da :)

Lenke til kommentar

Klart det er likheter, det er jo en Galaxy S, men for min del synes jeg S4 er mye penere enn S3..

Mulig jeg har blitt lurt til å tro det ut i fra filmer på youtube, men det ser nå slik ut i alle fall..

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at S4 ser bedre ut enn S3. Hjørnene har kortere bøyer?(hvordan jeg skal formulere dette aner jeg ikke) og de går ikke så langt nedover sidene på telefonen. Det blir en mellomting mellom Note og S3 som egentlig er veldig bra. Ellers er mye mer av forsiden dekket av skjerm, MEN jeg skulle ønske de fjernet knappene nederst. Etter at jeg skaffet ParanoidAndroid 3+ på min S3 så har jeg falt pladask for PIE. Det blir så utrolig minimalistisk og man får bruke hele skjermoverflaten. Med løsninger som PIE så er det ikke noen grunn til å ha knapper framme hele tiden. De har fjernet det buede glasset over skjermen. Noe som er veldig bra da dette er svært upraktisk. Du kan ikke legge telefonen med skjermsiden ned da sjansen for at det ligger "mikro-sand" på den spesifikke overflaten kan være stor. Men jeg tror en ting som vil skape problemer er touch-knappene under skjermen. Disse er forholdsvis upraktiske i forhold til håndplassering på SGS3 og med enda mindre plass for håndflaten tror jeg sjansen for at man kommer borti disse er mye større.

Jeg vil si det er store forbedringer fra SGS3 i SGS4.

• Liker 1
Lenke til kommentar

S4 har helt klart noen brukbare forbedringer i forhold til S3 men for første gang føler jeg ingen iver etter å oppgradere min S3. Ihvertfall ikke til dagens pris. For et år tilbake kunne jeg betalt nesten hva som helst for å få S3 en måned før release.. Enda verre var det med S2. Synes S4 er en grei oppussing og that's it. Var det ikke flere enn meg som venta på noe litt mer nyskapende?

Jeg tenker at hvis man har en eldre mobil og lurer på hva man skal velge, er S4 en klar vinner. Har man S3 eller lignende god mobil er det ikke så nøye med mindre man absolutt på død og liv skal ha det siste nyeste hele tiden. Det er selvfølgelig noen som er slik også.. Men det vokser man som regel av seg før eller siden :closedeyes:

Lenke til kommentar

Har man S3 ser jeg ikke noen grunner til å oppgradere, man har all kraft man trenger og mange av S4 funksjonene kommer til S3 også.

Jeg har forhåndsbestilt S4 fordi jeg har en eldre mobil og har vurdert å oppgradere til en 4,7"+ mobil og for meg virker S4 å være det beste valget, mest grunnet bedre kamera enn andre android telefoner, som er viktig for meg, at den er kompakt til 5" å være er også en faktor. Jeg har dog hverken bruk for all kraften og/eller alle dilldall funksjonene den har... men de er nå med på kjøpet, så ok ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...