Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Problemet er at den største delen av Norge ikke vet forskjellen på i9500 og i9505, noe som vil skape misforståelser og forvirring.

 

Det blir uansett ikke solgt under navnet i9500, men Galaxy S4. Å separere disse to ville være så lett som å skrive "Samsung Galaxy S4" og "Samsung Galaxy S4 med LTE/4G". Eventuelt "Samsung Galaxy S4 uten LTE/4G" for å unngå noe forvirring i det hele tatt. I beskrivelsen av produktet kunne butikken skrevet hva LTE/4G innebærer og hvor det er tilgjengelig. Dette burde ikke være "rocket science".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hva du verdsetter.

 

Jeg syntes den lille prisforskjellen er verdt det pga design, kamera, skjerm, airgesturegreia, flipcoveret, m.m.

 

hehe, pga designet sier du? Designet på de er jo tilnærmet indentisk, så det kan man vel ikke akkurat legge i grunn for om det er verdt det heller ei.

Lenke til kommentar

Bedre kamera, vesentlig raskere prosessor, bedre display, fjernkontroll (IR). Dette er noen momenter som taler for SGS4. SGS3 er uansett en god telefon som har god nok ytelse en stund til. Så spørs det om det er verd prisforskjellen? Det blir vel som med det meste annet, at pris vs ytelsesforbedring ikke er lineær i toppsjiktet. Man må som regel betale "en neve dollar" for de siste få prosentene.

 

Man kan uansett ikke kjøpe seg en telefon som slår modellene som kommer om et år, samme hvor mye man legger på bordet. Utviklingen i ytelse på mobilprosessorer de kommende par årene vil være enorm.

 

NVDA_TegraRoadmap_689.jpg

Lenke til kommentar

 

 

hehe, pga designet sier du? Designet på de er jo tilnærmet indentisk, så det kan man vel ikke akkurat legge i grunn for om det er verdt det heller ei.

 

Det kan jeg lett. Det er mer forskjell enn feks fra en hvit lumia 900 til en hvit lumia 920, og 920 ser mye bedre ut enn 900.

Bare fordi du ikke ser forskjellen, betyr det ikke at den ikke er der for andre.

Selv syntes jeg det rundere designet på s3 er vesentlig mindre tiltrekkende enn s4 sin form, samt front/skjerm ratio.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Det kan jeg lett. Det er mer forskjell enn feks fra en hvit lumia 900 til en hvit lumia 920, og 920 ser mye bedre ut enn 900. Bare fordi du ikke ser forskjellen, betyr det ikke at den ikke er der for andre. Selv syntes jeg det rundere designet på s3 er vesentlig mindre tiltrekkende enn s4 sin form, samt front/skjerm ratio.
Det kan jeg lett. Det er mer forskjell enn feks fra en hvit lumia 900 til en hvit lumia 920, og 920 ser mye bedre ut enn 900. Bare fordi du ikke ser forskjellen, betyr det ikke at den ikke er der for andre. Selv syntes jeg det rundere designet på s3 er vesentlig mindre tiltrekkende enn s4 sin form, samt front/skjerm ratio.

 

Det blir jo like sakelig som å påstå at iphone 4s har "ground breaking design" over iphone 4, men klart, man ser vel det man vil se :) Men å gi det som et råd til noen som lurer på om det gjør det verdt å oppgradere er vel heller tvilsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...