Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Da har jeg visst handla meg WiQiQi Samsung S4 Wireless Charger Set også som var på tilbud nå... jadda,,

Den mottakerpaden som er avbildet er for SGS3/NOTE2.

På SGS4 er det tilkobling på toppen, nesten helt oppe ved kamerasensoren.

Men du kan selvsagt bruke ladeplaten om du får rett mottaker.

SGS4

Samsung_Galaxy_S4_review_14-580-100-580-75.JPG

Wireless-Charging-SGS4.jpg

SGS3

538102457_451.jpg

Endret av Jan Skrotnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uten å ha kilde klar, så har jeg hørt at dette kommer ja. Men når kan jeg ikke svare på.

Hvis det kommer er det vel sannsynlig at den kommer med oppdateringen til neste Android versjon. Enten om det blir 4.2.x eller om Samsung hopper over den og heller satser for fult på Android 5...
Lenke til kommentar

Hvis det kommer er det vel sannsynlig at den kommer med oppdateringen til neste Android versjon. Enten om det blir 4.2.x eller om Samsung hopper over den og heller satser for fult på Android 5...

Ja garantert. Håper også at Samsung redesigner store deler av TW. Jeg kjører launchers, og driver å tester ut for tiden. Da har jeg full mulighet for å sette opp mobilen, sånn den blir snop for meg. :)

Lenke til kommentar

Ja garantert. Håper også at Samsung redesigner store deler av TW. Jeg kjører launchers, og driver å tester ut for tiden. Da har jeg full mulighet for å sette opp mobilen, sånn den blir snop for meg. :)

Har begynt å gjøre det samme selv. I starten var jeg veldig glad i ren TW, men etter snart et år nå har jeg begynt å gå lei. TW har mange flotte funksjoner som jeg håper Samsung fortsetter å bygge videre på, men som du nevner hadde et redesign vært til det bedre...

Hvilken telefon bruker du forresten? S3? Note 2?

Lenke til kommentar

Synes det er rart det der egentlig.. er det egentlig NOEN som liker TouchWiz??

Var det ikke for at mine erfaringer med HTC er ganske kjipe etter å ha brent meg på et par modeller derfra så ville jeg kunne vurdere å gå for dem i stedet bare for å slippe TW...

Sense er såååååååå mye bedre synes jeg og var det ikke for launchere så tror jeg nesten iPhone ville vært et bedre alternativ...

Hvorfor gjør de ikke noe med det lurer jeg på... Kan det være sååå vanskelig liksom?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er rart det der egentlig.. er det egentlig NOEN som liker TouchWiz??

Var det ikke for at mine erfaringer med HTC er ganske kjipe etter å ha brent meg på et par modeller derfra så ville jeg kunne vurdere å gå for dem i stedet bare for å slippe TW...

Sense er såååååååå mye bedre synes jeg og var det ikke for launchere så tror jeg nesten iPhone ville vært et bedre alternativ...

Hvorfor gjør de ikke noe med det lurer jeg på... Kan det være sååå vanskelig liksom?

Vet det er mange som liker TW. Var en stor fan av det selv i flere måneder, men nå begynner jeg som sagt å gå litt lei.

Enig med deg! Hadde vært flott med en forandring nå...

Lenke til kommentar

Har aldri sett hva det mega-store problemet med TouchWiz er. Kunne så klart hvert mye mye bedre, men så utrolig ille er det jo ikke.

Forøvrig får jeg en liten "meh..." følelse av S4. Det er svært skuffende at vi ikke får S4 med Octa i Norge og mye av S4 for min del er nettopp Octa og ikke alle de fancy-smancy software tilleggene. Hadde store planer om å kjøpe, men etter at Snapdragon dukket opp istedenfor Octa gikk det heller andre veien. Blir nok å styre unna S4. Spesielt irriterende da jeg befinner meg langt unna noe faens LTE fittenettverk.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Har aldri sett hva det mega-store problemet med TouchWiz er. Kunne så klart hvert mye mye bedre, men så utrolig ille er det jo ikke.

Nja, mangler endel funksjonalitet. Har blitt helt hekta på å ha f.eks skrollbar dock. Gestures er jo også et must da.

Godt mulig at jeg beholder TW på S4 derimot.

Lenke til kommentar

Syntes og TW er helt fint. Så lenge jeg kan fikse nye ikoner er det helt greit.

Foretrekker dog å ha et mer clean oppsett enn TW lar meg ha på hjemmeskjerm, det er hovedgrunnen til at jeg bruker launchers.

Gleder meg fryktelig til å komme tilbake til Android nå, kjenner jeg.

Må få fatt i et minnekort snart... Ett som kan funke som internminne. Og så må jeg ha det flipcoveret med vindu.

Aldri hatt beskyttelse på tlf før, men akkurat den vrien der ser spanande ut.

Refsa: så kjøp en octacore da, hva er problemet?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er bortimot like enkelt og greit å kjøpe en octa fra en utenlandsk nettside som fra komplett.no eller dustinhome?

Min 920 er fra UK, feks. Null stress det.

Men hvis du bare prøver få frem at du syntes det er teit, er jeg helt enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Problemet er at jeg ikke enkelt og greit kan bestille en med Octa prosessor i Norge. De burde enkelt og greit gitt ut begge modeller i Norge slik at de som har behov for LTE kan kjøpe LTE utgaven. Ikke straffe resten fordi en liten del av Norge har LTE.

Problemet er at den største delen av Norge ikke vet forskjellen på i9500 og i9505, noe som vil skape misforståelser og forvirring.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...