Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt og greit Samsung.

De kan klare å produsere langt flere telefoner enn om de kun skulle lage en versjon...

Jeg for min del har mest lyst på den koreanske modellen og får en litt lei smak i munnen av å tenke på at det finnes en kraftigere utgave der ute... Det ødelegger kort og godt litt av godfølelsen av å ha det absolutt beste som er tilgjengelig...

Enig med den! Ikke at det betyr noe til daglig, men det er likevel en litt kjip tanke...
Lenke til kommentar

Du kan aldri få nok prosessorkraft.

Spørsmålet er hvor mye det går ut over batteribruken. Det er tross alt en bærbar dings med en relativt liten batteripakke. Sånn rent praktisk så tror jeg knapt man kan ane forskjell på 1800 og 1600MHz. De siste 200MHz kommer til å øke både strøm og spenning til CPU langt mer enn ytelsesforbedringen.

Men det er selvsagt synd at LTE mangler på den vanlige octaen.

Har man litt is i magen og venter med å kjøpe så får man se grundige tester av batteriforbruk og benchmarks for de forskjellige løsningene. Siden den koreanske kun selges med 24 mnd abonnement i Korea, så er den rimelig uaktuell for oss pr dato.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Hva er gale med den jeg bestilte på ebay?

det er plast... du får ikke den samme overflaten som den er ment å ha...

du får selvsagt ikke riper, men jeg vil heller hatt en ripe eller to i stedet for det der...

de skjermbeskytterene fra stigen.com er glass laget på samme prinsipp som gorillaglass og er altså lik overflate...

Lenke til kommentar

Neivel, kilde?

Om du ser på hvor "ladepunktene" er på s3 vs s4 så ser du grunnen, på s3 så er det 2 "pinner" til + - på siden/kanten av tlf men på s4 er den nesten oppe ved kamera. Latterlig dårlig forklart. Men sjekk bilder ;)

Edit, jeg tok liksågreit en tur i mspaint :D

image.jpg

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...