Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer det? Stabilt? Noen irriterende bugs? :)

Ikke helt stabilt nei. ;)

Største problemet hos meg er vel at Google Play Store ikke virker, så har lagt inn blant annet SlideMe som en alternativ app store. Samt at ting henger litt og tar seg en re start i blant. Men jeg bruker ikke denne telefonen til daglig, så har bare lagt det inn for å se hvordan ting ser ut.

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det? Stabilt? Noen irriterende bugs? :)

Ikke helt stabilt nei. ;)

Største problemet hos meg er vel at Google Play Store ikke virker, så har lagt inn blant annet SlideMe som en alternativ app store. Samt at ting henger litt og tar seg en re start i blant. Men jeg bruker ikke denne telefonen til daglig, så har bare lagt det inn for å se hvordan ting ser ut.

Sikkert dumt spørsmål, men har du lastet ned nyeste GAPS? play store må lastes ned utenom selve ROM'en.
Lenke til kommentar

Ja, lasta ned og flasha siste gapps for Android 5 i samme slengen. Sto vel i xda tråden at Play Store ikke virket om jeg ikke husker feil, så det var forventet.

Edit: Ser ut til at Google-tjenester generelt ikke virker, ikke bare Play Store.

Edit2: La inn CM12 på en Note2 nå, og den har vist også samme problemene med Google-tjenester ser det ut til.

Edit3: Der virket det plutselig på Note2-en, skal prøve flashe S4-en på nytt og se om det hjelper, men det blir senere, tilbake til jobb.

:p

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

La inn cyanogenmod i går bare for å prøve det. Fant ut at jeg ikke gidder å lære meg å bruke telefonen på nytt, så jeg skulle gjerne hatt det tilbake til det gamle. Fant denne guiden, vil det fungere?

Har ikke fått testen den enda, da jeg må laste ned en fil på 1.5gb med en fart på 40 kb/s. :(

Lenke til kommentar

La inn cyanogenmod i går bare for å prøve det. Fant ut at jeg ikke gidder å lære meg å bruke telefonen på nytt, så jeg skulle gjerne hatt det tilbake til det gamle. Fant denne guiden, vil det fungere?

Har ikke fått testen den enda, da jeg må laste ned en fil på 1.5gb med en fart på 40 kb/s. :(

Jeg gjorde dette for ca. 2 mnd siden.

Ble lei av å teste ut forskjellige rom's. Bestandig noe som ikke funket helt. Blant annet Altibox sin app, Tv Overalt funket ikke med CM. Fikk beskjed om at telefonen var rooted.

Fulgte denne oppskriften: http://www.androidrootz.com/2013/06/how-to-unroot-unbrick-galaxy-s4.html?m=1 og har nå original S4 hvor alt fungerer. ☺

Endret av Jr74
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjorde dette for ca. 2 mnd siden.

Ble lei av å teste ut forskjellige rom's. Bestandig noe som ikke funket helt. Blant annet Altibox sin app, Tv Overalt funket ikke med CM. Fikk beskjed om at telefonen var rooted.

Fulgte denne oppskriften: http://www.androidrootz.com/2013/06/how-to-unroot-unbrick-galaxy-s4.html?m=1 og har nå original S4 hvor alt fungerer. ☺

Ser ut til å fungere! Eneste kjipe er at jeg lastet ned telenor firmware å fikk med en del telenor apps.

Takker uansett!

Lenke til kommentar

Isje bra, mulig du ikke får lollipop, mest sannsynlig lenge etter alle oss andre i alle fall. Vet ikke hvor mye telenor gidder å oppdatere TEN Firmware lenger, virker som alle telefoner kjøpt hos Telenor nå kommer med NEE (Nordic firmware).

Har nevnt det tidligere, men får gjenta igjen: det er Samsung og ikke Telenor som står for programvareoppdateringer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som har testet ut bluetooth keyboard til Galaxy S4?

f.eks. http://www.androidau...rd-case-223288/

Hvordan fungerer æøå? Dobbeltklikker man på en tast eller?

Det er ikke sikkert det funker i det hele tatt.

Om du får stilt det inn i sw til norsk vil det være feil merking på mange av de fysiske tastene på samme måte som om du bruker et us-en keyboard på en pc innstilt som norsk tastatur.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha meg et nytt batteri og ser at mytrendyphone.no har et til en god pris med billig frakt. Det jeg lurer på er om dette http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s4-109929p.htmloriginale batteriet faktisk er originalt og ikke noe lureri.

Noen som kan svare på det ganske så kjapt?

Det er originalt, men kommer ikke i skikkelig / original emballasje. Så vidt jeg husker var det vel bare en liten plastpose. Ser kanskje shady ut, men det er derfor den er billigere. Det er (var?) et produkt der til noe og 40-50 kr mer, som da kommer i original emballasje. Jeg har selv bestilt et sånt som du linker til og et originalt, begge til S4, begge fra mytrendyphone, og begge to fungerte dønn like bra og det var i tillegg kjapp levering. Thumbs up for den sida der.

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s4-102050p.htmlHer er det andre.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...