Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet spørsmål, hvor lett forsvinner det sølvbelegget som er rundt skjermen? På min så det forsvunnet 80-90%

Forsvunnet litt på et par hjørner, men den ser veldig bra ut etter å vært brukt siden april 2013, har så klart brukt en TPU case for det meste, så den har vell maks fått 1-2 fall uten deksel, derfor litt slitt på et par hjørner.

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål, hvor lett forsvinner det sølvbelegget som er rundt skjermen? På min så er det forsvunnet 80-90%

Den må virkelig se helt jævlig ut :ohmy:

Nja, sikkert vært finere med det på, men nå som nesten alt er borte så ser det ikke så ille ut. En ekstra dimensjon nesten :p Går ifra blått -> sølv -> hvit -> skjerm istedet for blått -> sølv -> sølv-> skjerm

Lenke til kommentar

Noen som har oppdatert til XXUGNJ8 på S4 og opplever soft reboots etter oppdateringen?

Jepp. Blir litt irritert av dette.

Syns den ble litt tregere etter oppdateringen. Hjem-skjermen reagerer ikke av og til etter når skjermen låses opp. Må slå skjermen av og på for at det skal funke. Mobildata hang seg opp idag. Mobildata var aktiv og nettleseren rapporterte at det var ingen nett-tilgang. Omstart fikset det.

Ikke fornøyd ihvertfall....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...