Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har roota min telefon men køyrer no stock samsung igjen. Men det betyr at Knox tellerane er ein. Men no nektar telefonen og lade. Vil gjerne reklamere, men er det vits? Vil dei berre si at sidan eg har tukla med telefonen så gjelder ikkje garantien?

Lenke til kommentar

Mener å lest tidligere fra xda at man skal kunne resette denne counteren? handlet om S2 da, så det er en stund siden, men du har vell kanskje ikke så mye strøm igjen til å prøve deg frem, tror uansett at verkstedene er veldig "flinke" til å lete etter ting som kan gjøre at skylden faller på deg, aka om mobilen er moddet.

Lenke til kommentar

S2 c

Mener å lest tidligere fra xda at man skal kunne resette denne counteren? handlet om S2 da, så det er en stund siden, men du har vell kanskje ikke så mye strøm igjen til å prøve deg frem, tror uansett at verkstedene er veldig "flinke" til å lete etter ting som kan gjøre at skylden faller på deg, aka om mobilen er moddet.

S2 counteren kan lett resettast. Men i S4 er det ein knox counter (eller noko slikt) som til no ikkje har vore mulig å resette.

Lenke til kommentar

Da har endelig KitKat kommet til oss med S4+ (I9506)

Helt utrolig att det skal ta så lang tid, når Korea fikk dette i Februar (Koreansk LTE-A har samme chipset som I9506)

Fikk du OTA eller via Kies?

OTA. Kies viser ingenting.

Lenke til kommentar

Da har endelig KitKat kommet til oss med S4+ (I9506)

:w00t:

Ming s4+ Begynte å lagge endelig før oppdatering, og lagger enda mer nå. Spesielt en ting som er merkelig etter oppdatering er at klokke widgeten på låsskjermen ikke oppdaterer seg før 2-3 sekunder etter at jeg har vekket tlf. Viser altså alltid gammel tid i 2-3 sekunder. Noen som har tips eller opplever liknende?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg har et problem med min Samsung Galaxy S4: den har forferdelig dårlig dekning. Stort sett hele tida ligger det på ett signal, men ofte også på null. Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette?

Jeg har hatt djuice hele tida, også med tidligere telefoner og dekning har da ikke vært noe problem. Fins det noen måte å "booste" signalene på?

I tillegg hender det når jeg har en samtale med noen, at jeg plutselig bare hører "skvaldring" når de prater, utydelige lyder nesten som en bekk som bruser og klukker. Hva er dette for noe?? Hjelp...

Lenke til kommentar

I det siste har jeg opplevd problemer når jeg skrur volumet opp eller ned. Både ved å fysisk trykke på volumknappen på telefonen og volumknapp på f.eks ørepropper. Det som hele tiden skjer er at musikk og filmer stopper (blir satt på pause) etter jeg har endret volumet.

Har aldri opplevd noe lignende, noe her inne som vet hvorfor det skjer?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det er en av grunnene til at jeg unngår Samsung. De er ikke bra på oppdateringer.

En annen grunn er Samsung fanboys som skal slenge så mye dritt om alle andre merker. Snakk om fanatikere!!!

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...