Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller musikk via Spotify på telefonen min så stopper den alltid musikken hver gang jeg mottar en, melding, mail eller lignende, eller om jeg for eksempel får en påminnelse i kalenderen. Hvordan kan jeg gjøre slik at den ikke stopper musikken, men heller spiller varslingslyden samtidig som musikken?

Det kom en oppdatering i dag som løste mine problem :)

Jeg hadde problem med at den skrudde ned lyden på spotify OG Endomondo beskjedene som jeg ville høre.

Takk for tipset, nå fungerer det tilnærmet slik jeg ønsker det, i alle fall mye bedre enn tidligere. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du svar av noen andre ?

Jeg henviste deg til spotify community hvor problemet adresseres slik at du kan spørre og/eller følge med på utviklingen (om det skjer noen) der.Noe jeg fant kjapt med et internett søk.

Dette er en tråd om Samsung S4. Spørsmålet ditt er applikasjoner bug relatert (eller android)

Utakk er verdens lønn.

Hrmff.....

Ja, du ga meg to linker, jeg så på innholdet der, fant ingen løsning, og opplyste om det. Punktum.

Igjen, det er mulig at ting er lett for deg, men det betyr ikke at det er det for alle andre. Det er mulig at du klarte å identifisere hvor problemet lå, men jeg gjorde ikke det. Jeg hadde et problem med min mobiltelefon, som da naturlig nok (i alle fall for noen) er en Samsung Galaxy S4, og forsøkte meg derfor i denne tråden. Jeg har ikke kunnskap nok til å vite om problemet ligger i telefonen, Android eller Spotify. Da blir et naturlig startpunkt for meg mobiltelefonen, og en tråd om denne, på et egnet forum.

Det er supert for deg at du umiddelbart klarte å forstå at dette var relatert til Spotify eller Android. Det er mulig du jobber med dette, eller bare er interessert, hva vet jeg, men om du tar det for gitt at alle andre besitter samme kunnskap som deg så vil du fort la deg irritere over spørsmål her. Jeg beklager at jeg ble en av de.

"Utakk er verdens lønn"???

Jeg ga deg en tilbakemelding om at linkene dine ikke ga meg noen løsning, for å informere deg. Dette svaret inkluderte også et smilefjes. Deretter så takket jeg deg for hjelpen. Dette ble du åpenbart irritert av, uten at jeg klarer å se hvorfor. Jeg forstår derfor ikke denne kommentaren din.

Jeg henvendte meg til dette forumet fordi at jeg hadde et problem, ikke visste hvor problemet lå eller hvordan jeg skulle løse det, og tenkte at det kanskje fantes andre med samme telefon og samme problem. Ærlig talt så forstår jeg ikke problemet med det.

Det er naturligvis mulig at jeg har misoppfattet noe du skrev, og det beklager i jeg i så fall. Nå har jeg uansett fått en løsning på problemet, takket være at jeg stilte et spørsmål i denne tråden, og at en vennlig sjel tok seg bryet med å svare. Jeg er derfor fornøyd. :-)

Endret av LiamH
Sitat-pyramide fjernet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har et lite problem med mobilen her.

Klokka 08 i dag tidlig var mobilen min 100% fulladet, og uten noe særlig bruk havnet jeg ned på 0% klokka 14 i dag. Jeg har nå ladet den siden klokka 14, og akkurat nå har jeg 83%, etter 7 og en halv time! Skjønner ikke helt hvorfor batteriet plutselig skal lade seg så fort ut, og lade så jævlig sakte, pleier å ha ca 20-30% på denne tiden av døgnet med like mye bruk.

Noen som vet hva problemet kan være? :p

Vil gjette på en app som suger strøm.

Hadde lignende problem for noen uker siden, dog på en s3.

Var appen chronus (klokke, kalender widget) som hadde blitt oppdatert.

Så teksten på skjermen blinket/oppdatertes ca annenhvert sekund.

Brukte telefonen som gps den dagen, tilkoblet bil-lader, brukte mer strøm enn den klarte å lade.

Så, sjekk loggen for strømforbruk.

Kan gjerne være en app du har hatt lenge, men som nylig er oppdatert og har en feil i nyeste versjon ;)

Lenke til kommentar

Klokka 08 i dag tidlig var mobilen min 100% fulladet, og uten noe særlig bruk havnet jeg ned på 0% klokka 14 i dag. Jeg har nå ladet den siden klokka 14, og akkurat nå har jeg 83%, etter 7 og en halv time! Skjønner ikke helt hvorfor batteriet plutselig skal lade seg så fort ut, og lade så jævlig sakte, pleier å ha ca 20-30% på denne tiden av døgnet med like mye bruk.

Mulig du har et defekt batteri. Sjekk om serienummer starter på BD. BD batteri har ofte en feil som gjør at det blir defekt og utvider seg.

Serienummeret starter på LC.

Vil gjette på en app som suger strøm.

Hadde lignende problem for noen uker siden, dog på en s3.

Var appen chronus (klokke, kalender widget) som hadde blitt oppdatert.

Så teksten på skjermen blinket/oppdatertes ca annenhvert sekund.

Brukte telefonen som gps den dagen, tilkoblet bil-lader, brukte mer strøm enn den klarte å lade.

Så, sjekk loggen for strømforbruk.

Kan gjerne være en app du har hatt lenge, men som nylig er oppdatert og har en feil i nyeste versjon ;)

Dette jeg også tenkte, men var ingen programmer som skilte seg ut med høyt strømforbruk.

I dag har mobilen brukt sånn ca normal mengde strøm, om er på 66% for øyeblikket, så satser på at det fikser seg selv :dremel:

Lenke til kommentar

Jaja... Det er en stund siden jeg har vært innom her, men her om dagen så slutta plutselig YouTube å fungere i browserene på telefonen...

Det er bare en tomt blankt område der filmen burde være.. Har testa I forskjellige browsere..

Noen som vet hva det kan komme av?

Lenke til kommentar

Du kan alltids velge å la browseren åpne YouTube-klipp enten i browseren eller i YouTube-appen.

På ett eller annet tidspunkt har du valgt å bruke browseren i stedet for appen, og valgt at den ikke skal presentere valget flere ganger.

Prøv å reset defaults på YouTube-appen eller browseren, så skal valget dukke opp neste gang du velger spille av en YouTube video.

Eller avinstallere og installere YouTube-appen på nytt.

Mener jeg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Fjerna YouTube appen jeg, blir som regel blir som regel sendt til youtube fra en annen nettside når jeg alt er i nettleseren og likte ikke og bli slengt frem og tilbake mellom Chrome og Youtube appen. Er det egentlig noen fordeler ved og bruke appen kontra det og åpne youtube video i nettleseren?

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Esoteric; kommer vel an på. Selv bruker jeg appen fordi det virker enklere for meg å caste till tvn, og jeg slipper den der snodige mediespilleren som dukker opp ved fullskjerm via browser, samt bedre kontroll på HQ vs ikke HQ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at S4 ikke er spesielt glad i å koble seg automatisk på nett i utlandet ?

Ja. Det sliter jeg med hver gang jeg reiser ut. Fryktelig irriterende!

I hvilke tilfeller skjer dette?

1. norsk nett > flymodus > slå av > slå på > flymodus > utenlandsk nett

2. som 1, men hopper over slå av/på prosedyren

3. kjører f.eks. bil over grensen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen andre som sliter med at S4 ikke er spesielt glad i å koble seg automatisk på nett i utlandet ?

Ja. Det sliter jeg med hver gang jeg reiser ut. Fryktelig irriterende!

I hvilke tilfeller skjer dette?

1. norsk nett > flymodus > slå av > slå på > flymodus > utenlandsk nett

2. som 1, men hopper over slå av/på prosedyren

3. kjører f.eks. bil over grensen

1

Lenke til kommentar

Fått et merkelig telleproblem på epostvarsling. På nedtrekksmenyen kan jeg plutselig få beskjed om at jeg har fått over 100 nye mail! Når jeg går inn på mailen så er virkeligheten kanskje 3 nye mail.

Men lenger ned i lista kan det det plutselig dukke opp mail jeg leste for en uke siden. Hvis jeg leser de tre nye mailene og lukker så stemmer telleverket på startskjermen igjen.

Så kan det gå noen timer eller dager som det fungerer normalt for så så å begynne å tulle med tellinga igjen.

Noen som har løsningen på dette irriterende problemet?

post-31314-0-54223900-1401786761_thumb.png

post-31314-0-50183700-1401786802_thumb.png

post-31314-0-52901500-1401786819_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...