Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Simkortet i min SGS4 (i9505) er fjærbelastet. Det står akkurat i posisjonen som på bildet til syar. Trykk det litt inn, så spretter det ut. Hvis du klippet det selv, så er det nok litt unøyaktig klipt og grunnen til at det sitter fast.

Da har jeg lært noe nytt idag også.

Jeg har ikke merket meg dette selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter oppdateringen av Kitkat får jeg ikke lengre noen valg av videoavspiller når jeg trykker på en video i Dolphin Browser. Noen som har en løsning?

Se om du har lagt til en standard under standarder etter lang trykk på hjemmeknapp.

Bare restart telefonen hvis det ikke virker.

Det er endten Kitkat eller Doplhin som har fjernet den muligheten...

Lenke til kommentar

Noen som har noen formeninger om hvordan det svarte lær (fake lær) bakdekselet vil se ut på en hvit Samsung Galaxy S4?

Svart og hvit passer jo som regel bra sammen, så jeg tror nok du blir godt fornøyd. Har selv en black edition, og synes den er griselekker :) Ser betydelig bedre ut enn med vanlig plast deksel.

Lenke til kommentar

Noen som har noen formeninger om hvordan det svarte lær (fake lær) bakdekselet vil se ut på en hvit Samsung Galaxy S4?

Svart og hvit passer jo som regel bra sammen, så jeg tror nok du blir godt fornøyd. Har selv en black edition, og synes den er griselekker :) Ser betydelig bedre ut enn med vanlig plast deksel.

Ok, takk for svar. Da skal jeg kjøpe meg dekselet i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Merker at batteriet går fort. Noen tips til hvordan man kan få det til å vare lenger? :)

Gå til mer -> batteri og se hva som har brukt mest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen andre som sliter med at S4 ikke er spesielt glad i å koble seg automatisk på nett i utlandet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...