Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg sliter med å legge inn den siste oppdateringen som kom for et par dager siden. Hvis jeg prøver å oppdatere via mobilen får jeg beskjed om at den allerede har siste versjon, men hvis jeg kobler den til Kies får jeg beskjed om at det finnes en nyere versjon:

post-268305-0-84827200-1385376072_thumb.png.

Jeg velger da fortsett og den går helt til den kommer til denne skjermen:

post-268305-0-49981700-1385376073_thumb.png.

Da står det "DOWNLOADING" og "Do not turn off target" i displayet på mobilen. Der står den i ca 4-5 minutter før denne meldingen kommer opp på skjermen:

post-268305-0-16748100-1385376074_thumb.png.

Jeg må da ta ut batteriet og starte den på nytt uten at den har blitt oppdatert.

Har andre opplevd noe lignende?

PS.: Jeg har prøvd både med og uten USB debugging

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Er det riktig at skärmen på denne ikke tåler noen ting? Jeg har hatt min S4 i 3 dager og behandlet den som en baby. Så legger jeg merke til idag at det er to stygge riper i skjermen allerede. Har jo alltid hatt beskyttelse rundt den og bare trykket forsiktig med fingertuppene. Tåler den ikke berøring? Skuffet!!!! Min gamle iPhone 5 var 10 mnd gammel og så ut som ny!

Lenke til kommentar

Hei

Jeg sliter med å legge inn den siste oppdateringen som kom for et par dager siden. Hvis jeg prøver å oppdatere via mobilen får jeg beskjed om at den allerede har siste versjon, men hvis jeg kobler den til Kies får jeg beskjed om at det finnes en nyere versjon:

attachicon.gifSkjermbilde1.PNG.

Jeg velger da fortsett og den går helt til den kommer til denne skjermen:

attachicon.gifSkjermbilde2.PNG.

Da står det "DOWNLOADING" og "Do not turn off target" i displayet på mobilen. Der står den i ca 4-5 minutter før denne meldingen kommer opp på skjermen:

attachicon.gifSkjermbilde3.PNG.

Jeg må da ta ut batteriet og starte den på nytt uten at den har blitt oppdatert.

Har andre opplevd noe lignende?

PS.: Jeg har prøvd både med og uten USB debugging

Jeg slet også litt med den der med Kies. Ville bare ikke.

men så åpnet jeg Kies "som administrator" på pc'n, da fungerte det. Kanskje bare en tilfeldighet?

Men det tok tid..

Lenke til kommentar

Wow, skulle omsider få oppdatert telefonen i dag siden jeg var på biblioteket og ikke har trådløst nett hjemme. Tok en halvtime å laste ned og kanskje 5 min å installere.

Så sitter jeg her med versjon 4.2.2, og jeg finner enda en oppdatering når jeg ser etter oppdateringer. Hva er egentlig greia?

Lenke til kommentar

Wow, skulle omsider få oppdatert telefonen i dag siden jeg var på biblioteket og ikke har trådløst nett hjemme. Tok en halvtime å laste ned og kanskje 5 min å installere.

Så sitter jeg her med versjon 4.2.2, og jeg finner enda en oppdatering når jeg ser etter oppdateringer. Hva er egentlig greia?

Neste er vel kanskje 4.3?

Lenke til kommentar

Har hatt en del problemer med at telefonen "ikke finner sd-kortet" eller at "sd-kortet er skadet" og må formateres. Jeg har løst problemet en del ganger med å formatere, og det har fungert fint igjen en stund.

Men etter at kortet var "skadet" i går og jeg ikke fikk hørt musikk på den 2 timer lange bussturer ble jeg lettere oppgitt og vil få fikset problemet en gang for alle.

Jeg ringte til komplett i dag, og fikk instruksjoner om å skrive ut returlappe. Det jeg lurer er følgende: Mobilen er 3 måneder gammel, og har vært i bakken en gang. Det er to små sår på hvert venstrehjørne, men jeg har ikke merket noen forskjell i funksjonen av telefonen etter fallet. Vil det da være noe poeng for meg å sende inn telefonen for service? Vil ikke komplett uansett kunne skylde på fallet, selv om det kanskje ikke var årsaken?

Skal vel nevnes at jeg hadde samme problemet med "finner ikke sd kort" før fallet. og at kortet fungerer fint på pc.

Lenke til kommentar

Jeg slet også litt med den der med Kies. Ville bare ikke.

men så åpnet jeg Kies "som administrator" på pc'n, da fungerte det. Kanskje bare en tilfeldighet?

Men det tok tid..

Hjalp ikke å kjøre Kies som administrator. Samme førløp og samme feilmelding.

Har prøvd å installere enhetsdrivere på nytt uten at det heller hjalp. :wallbash:

Lenke til kommentar

Skal vel nevnes at jeg hadde samme problemet med "finner ikke sd kort" før fallet. og at kortet fungerer fint på pc.

Personlig ville jeg uten tvil prøvd med et annet SD-kort før jeg sendte den av gårde til en 1-3 ukers tur til verksted. De kjipeste kortene på type 4gb koster ikke mer enn 99,- Har selv opplevd lignende problem med andre telefoner hvor problemet forsvant totalt ved utskifting av SD-kortet, SELV om det også, som du sier, fungerte fint på PC.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg uten tvil prøvd med et annet SD-kort før jeg sendte den av gårde til en 1-3 ukers tur til verksted. De kjipeste kortene på type 4gb koster ikke mer enn 99,- Har selv opplevd lignende problem med andre telefoner hvor problemet forsvant totalt ved utskifting av SD-kortet, SELV om det også, som du sier, fungerte fint på PC.

100 kroner for 4gb? Betalte det samme for 32 gb som jeg har. Kanskje det er kortet likevel da?

Lenke til kommentar

Hvordan åpner jeg innstillingene for S Voice på en S4 Active?

Finner ikke noe sånt uansett hvor jeg trykker inne i selve appen :confused:

Edit: Hadde tenkt å deaktivere dobbeltrykk på hjemtasten for å åpne programmet.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...