Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er nok ikke mange, men poenget er. Og whine over FM er latterlig, klag heller over DAB som faktisk hadde vært noe. FM er søppel.

FM er konge i distriktene/ fjellheimen /skjærgården. Der er nettradio bortimot 100% søppel.

FM er fremdeles er helt gyldig krav å stille. Å påstå annet er rent vissvas

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei det er nok ikke mange, men poenget er. Og whine over FM er latterlig, klag heller over DAB som faktisk hadde vært noe. FM er søppel.

Hehe. Det morsomme er jo at (om man har ok mottaksforhold) FM faktisk holder mye bedre kvalitet enn DAB. Men den diskusjonen hører kanskje ikke hjemme i en S4-tråd...

https://play.google....in.player&hl=en

Tunein er en bra nettradio. Du finner lett alle de norske kanalene der.

Takk for tips, skal sjekke ut den der...

Lenke til kommentar

Hehe. Det morsomme er jo at (om man har ok mottaksforhold) FM faktisk holder mye bedre kvalitet enn DAB. Men den diskusjonen hører kanskje ikke hjemme i en S4-tråd...

Nja, jeg vil påsttå det bare stemmer hvis dabkanalen er for komprimert i forhold til hva den sender. Dynamikken på FM er ikke akkurat noe å juble for den heller. Såvidt jeg husker lager i det minste NRK all radio, altså også det som blir overført til FM-nettet, som 256kbps mp2...

Takk for tips, skal sjekke ut den der...

TuneIn kan anbefales. Har selv pro appen etter at den var på kronessalg i play, men den vanlige duger også.

Lenke til kommentar

Fra f.eks. Picasa? Fant det også veldig irriterende.

Gå inn på Galleri, trykk på menyen knappen (venstre touch), så på innhold som skal vises.

Jeg får ikke opp noe "iinhold som skal vises" valg. Jeg får opp følgende:

*Velg element

*Bildrefremvisning

*Sorter etter eldste

*Instillinger

*Hjelp

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Nja, jeg vil påsttå det bare stemmer hvis dabkanalen er for komprimert i forhold til hva den sender. Dynamikken på FM er ikke akkurat noe å juble for den heller. Såvidt jeg husker lager i det minste NRK all radio, altså også det som blir overført til FM-nettet, som 256kbps mp2...

FM kutter jo ved 15kHz, mens DAB henger med til 20kHz. Så lenge man bruker god nok bitrate, så er nok DAB klart best av de to. Her jeg bor er det knallbra DAB, mens FM krever en god antenne for å bli helt susfri. Det bygges ut en ny sender pr dag på DAB, så dekningen blir raskt bedre over hele landet.

Lenke til kommentar

Orker ikke å lese gjennom alle 150 sidene. Jeg gikk for en HTC One etter min Samsung Galaxy SII fordi den hadde stereo høyttalere og laget i metall, ellers hadde jeg kjøpt en SGS4. Dere som kjøpte SGS4 er dere godt fornøyd med den, selv om den er plastik-fantastik?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

"selv om den er plastik-fantastik?"

Selv om? Jeg liker den delvis FORDI den er av polycarbonate.. Alternativet er tyngre materialer som ser ut til å tåle mindre og er dyrere å erstatte.

Såklart har s4 andre ting som trekker dem frem foran de andre telefonene, som designet, view cover, etcetera.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg lasta ned en vanlig app som er en .apk fil på PC'n. Hvordan får jeg den over til mobilen?

Mange mulgheter. Overfør med bluetooth,, koble telefonen til med usb kabel og overfør, send den på mail, legg den på google drive/dropbox... Om det er en app du bør installere når den ikke kommer fra Play får du selv vurdere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...