Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt min egen hands-on på Active, og konklusjonen er begredelig. Som et arbeidsverktøy i konstant våte omgivelser er den fullstendig ubrukelig siden skjermen er uresponsiv når det kommer det minste lille vann på den.

Å lage en vanntett mobil uten "wet finger tracking" er til de grader "fail".

At den heller ikke har feste for lanyard er ubegripelig. Skjønner ikke hva Samsung har tenkt på/med.

Har du sett på Xperia Z, hvordan den er sammenliknet med Active?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sett på Xperia Z, hvordan den er sammenliknet med Active?

Den kommende Xperia ZR er høyaktuell. Den har hull for lanyard, FM-radio, 800 kroner rimeligere, wet finger tracking, utskiftbart batteri(!), gummiert bakside istedetfor såpeglatt glass, låsing av skjerm og en egen dedikert kamera-knapp. Sjømannens våte drøm:)

Bakdelen er den har litt mindre skjerm på 4,6" og temmelig lav internlagring på 8GB men det har støtte for minnekort.

Lenke til kommentar

What the F***K! Oppdaget først nå at S4'en ikke har FM radio... Er det virkelig mulig?!?! Hadde jeg visst det for en uke siden hadde jeg garantert ikke valgt S4. Pokker og. Alle telefoner har vel hatt dette siden oldtiden?!?!

Lenke til kommentar

du finner alle de norske kanalene på nettradio uansett. Det er gammeldags radio som begynner å bli avleggs, derfor bryr de seg vel ikke for å spare litt penger på radiosender/mottaker. De vet at de fleste bruker Internett eller mobilnett likevel. spørsmålet et kostnaden for å streame nettradio fremfor en spesifikk radio funksjon i mobilen, da..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det mulig å sette opp twitter-account'en slik at jeg bare får de som gjelder for Norge?

Tror ikke det.

Må bare følge med når det kommer noe til Nordic Countries (NEE).

Trekker tilbake dette.

Ser at noen har svart.

Søkte imidlertid etter NEE, men det var ikke oppdatert.

Endret av lokmann
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg fjerne bilder fra min google konto å dukke opp i gallery? Det er irriterende at de blander seg med bilder tatt av mobilens kamera. Jeg har prøvd å fikle med synkroniseringen til google, men finner ingen "picture sync" eller slikt.

Fra f.eks. Picasa? Fant det også veldig irriterende.

Gå inn på Galleri, trykk på menyen knappen (venstre touch), så på innhold som skal vises.

Lenke til kommentar

What the F***K! Oppdaget først nå at S4'en ikke har FM radio... Er det virkelig mulig?!?! Hadde jeg visst det for en uke siden hadde jeg garantert ikke valgt S4. Pokker og. Alle telefoner har vel hatt dette siden oldtiden?!?!

Haha, akkurat det som holder meg tilbake fra å kjøpe S4 nå :p Må ta en vurdering på det, men S4 har igjen et par andre ting som holder meg igjen fra å kjøpe One.

Ser for meg at det drar ganske mye data (og strøm) å streame radio i nesten en time om dagen, noe jeg ikke villig til å spandere på meg av ekstra databruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...