Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som jeg spekulerer litt på er om de offisielle dekslene til S4 er som bumper-case å regne? Når man ser bilder kan det virke som de bygger litt ut. De tar iallefall vekk litt av opprinnelig design.

Tanken min er å bytte ut det originale bakdekselet på hvit S4 og bytte det ut med et som ikke blir synlig smussete av uunngåelig fingermøkk gjennom daglig bruk.

Har noen sett helt originale bakdeksler på nett? Om man studerer disse to bildene ser man forskjellen på out-of-the-box deksel (nederste bilde) og de deksler man kan kjøpe ekstra fra Samsung.

post-131485-0-50983100-1364383830_thumb.jpg

post-131485-0-40011400-1364383856_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er som å sammenligne nokia n95 mot en sgs4 og si at "for noen er jo n95 sin formfaktor bedre, og noen elsker jo bare simpelthen de fysiske knappene, så det er UMULIG å kåre en vinner".

Nei, veldig mye syke ting i den artikkelen som virker helt blåst, spør du meg...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er som å sammenligne nokia n95 mot en sgs4 og si at "for noen er jo n95 sin formfaktor bedre, og noen elsker jo bare simpelthen de fysiske knappene, så det er UMULIG å kåre en vinner".

Nei, veldig mye syke ting i den artikkelen som virker helt blåst, spør du meg...

Er ikke helt med på hva du mener egentlig. Når det kommer til skarphet, kontrast og dynamikk i bilder er det absolutte, målbare faktorer. I dette tilfellet kan man "måle" det med med et halvt, søvntrøtt øye. Varme og kalde fargetemperaturer er derimot subjektivt [red: hva man foretrekker. Også målbart].

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Er vel mer den generelle oppfatningen min av artikkelen i sin helhet. Formuleringen og presentasjonen, ikke resultatene av målingene.

edit: småting som feks at Android er for geeks og teknisk interesserte, når jeg vet om tonnevis av folk med sgs3 og sgs2 som ikke aner hva en app er fornoe engang nesten, som er storfornøyde og langt i fra føler seg tapt i et virvarr av kaos med Androidmobiler.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Har et spørsmål som jeg lurer på om dere kan svare på.

Har tenkt til å kjøpe min Galaxy fra USA. Har familie som bor der så dette er ikke noe problem. Men, kan denne brukes i Norge, så lenge jeg kjøper contact-free? Noen som vet en eksakt pris i USA? Har sett litt rundt omkring og mye ligger på en rundt 700-800$. Det tilsvarer 4000-4500 ca. Er det verdt å kjøpe i USA vist den er mulig å bruke i Norge?

Lenke til kommentar

Jau, One er en grei utfordrer for noen. Jeg syntes ikke den imponerte stort, selv.

At du ikke syntes den imponerer er jo kun din subjevtiv mening, mens faktaene og spec sheeten sier at den er av de få utfordrene til SGS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...