Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Komplett kun av den grunn at hvis man betaler på forhånd så blir varer sendt med Tollpost sin MyPack. MyPack blir behandlet på videresendings-terminaler nesten døgnet rundt, og en pakke fra Oslo-området bruker utrolige 1,5 døgn opp til Bodø og videre derfra igjen. Postens Bring bruker 4 døgn.

Lenke til kommentar

Nå ja, posten bruker 3 dager hit og tullpost tullet rundt med pakken min i 3 dager i Oslo så tilsammen tok det en uke, så tollpost, nei takk.

De måtte i tillegg sende den over til en posten Norge terminal for at den skulle komme hit.

Posten brukte like lang tid på å kjøre den hit som tullpost brukte på å rote rundt med den i Oslo.

Og jeg bor sånn ca "bare" 20mil nord for Oslo på østlandet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Will the Galaxy S4 offer 1080p@60fps video recording? Qualcomm says yes

The Snapdragon 600 version of the Samsung Galaxy S4 might have another ace up its sleeve that we didn’t know about so far. The Qualcomm-powered version is reportedly going to boast 1080p video recording at 60fps, which will be a first in the smartphone world.

Spennende! POV;)

Dette var visst en misforståelse og ble avkreftet omtrent like fort som nyheten oppstod desverre.

http://www.androidauthority.com/qualcomm-samsung-galaxy-s4-full-hd-60-fps-178290/

Lenke til kommentar

Sjekk stillbilde-eksemplene på side 8 der. Horribelt fra One. Tanken med å gå ned i mpix er jeg helt med på for disse små mobilsensorene, men her bommet HTC på hele låven.

"The HTC One on the other hand emerged on top in the video recording, music and social networking categories, but those were all narrow victories. And its still camera was really nowhere near the level of the Samsung Galaxy S4 13MP shooter. Ultrapixels or not, 4MP can barely rival 2010 flagships on most occasions."

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Sprøtt at det ble så brutal forskjell på endurancen, siden HTC kun er noen få minutter dårligere enn S4 på på 3g og video, men tilgjengjeld knuser S4 med over en time på web browsing.

Winner: Samsung Galaxy S4. The gap is certainly smaller than the endurance ratings suggest, as the two smartphones differ mostly by their stand-by efficiency and given that they will be owned by power users, real-life performance will be much closer.

Men nå ble jeg jaggu usikker igjen på hva jeg skal handle hehe. Har virkelig ikke lyst på plastdingse bomsen, men batteritiden er viktig. Lurer også på om HTC One ville kommet noe bedre ut med bruk av A4.2.2

Endret av warelf
Lenke til kommentar
Sjekk stillbilde-eksemplene på side 8 der. Horribelt fra One. Tanken med å gå ned i mpix er jeg helt med på for disse små mobilsensorene, men her bommet HTC på hele låven. "The HTC One on the other hand emerged on top in the video recording, music and social networking categories, but those were all narrow victories. And its still camera was really nowhere near the level of the Samsung Galaxy S4 13MP shooter. Ultrapixels or not, 4MP can barely rival 2010 flagships on most occasions."

Lurer på om de har tatt de bildene før kamera updaten til HTC One kom i går, den forbedret bildene til One drastisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke sytet rundt designet. Syntes ikke akkurat One ser spesielt bra ut, ser derimot veldig generisk ut.

Syntes absolutt s4 ser bedre ut.

Og da var min hvite s4 bestilt.

Endret av Slai
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...