Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Batteriet er så jævla dårlig. Er heldig om det holder til kvelds. Har skrudd av alle de nye tullefunksjonene, men det blir liksom ikke noe bedring.

Også når jeg surfer så skrur den ned lysstyren automatisk. Har også slått av den funksjonen, men det er tydeligvis ikke nok. Er et helvette å ha det når det er sol ute. Skjermen er jo vanskelig å lese av allerede...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan forsatt ikke spille av VGtv på Android? Tragisk...

Alt av adobe flash kan gå å henge seg.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Skrujernet: du vet det er egen lysstyrke adjuster i stock browser sant? Vet ikke om det hjelper.

Men ja du har ett eller annet idiotisk på tlf din som duger strøm. Jeg har feks air view på pluss mer, og jeg har utmerket batteritid.

Lenke til kommentar

Batteriet er så jævla dårlig. Er heldig om det holder til kvelds. Har skrudd av alle de nye tullefunksjonene, men det blir liksom ikke noe bedring.

Også når jeg surfer så skrur den ned lysstyren automatisk. Har også slått av den funksjonen, men det er tydeligvis ikke nok. Er et helvette å ha det når det er sol ute. Skjermen er jo vanskelig å lese av allerede...

Høres ut som du mulig har fått ett mandagsprodukt. Jeg klarer meg fint i 2 dager med middels bruk, skjerm på 80-100% lys. Mobildata, Sync og WIFI på.

Bytt browser.

Lenke til kommentar

Det er meget irreterende at S4 har hele tiden problemer med å være tilkoblet til WIFI... Frakobles hele tiden... Er det bare S4 som sliter med WIFI eller har mange nye telefoner slik "fuck up"?

Rekner med at du har D-link router? Er problem med dem og S4,blir vel fikset i en oppdate

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen telefoner får problemer med D-link når det gjelder bytte mellom 11g og 11n.

Setter man routeren fast på 11g (11g only) så vil man få stabil oppkobling.

For routere som støtter gjestenettverk (f.eks: DIR-655) så kan man sette opp gjestenett med 11g og ha 11n på det andre.

EDIT: Det har forøvrig vært sånn i mange år nå, så ikke hold pusten for en ny firmware i router.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Noen telefoner får problemer med D-link når det gjelder bytte mellom 11g og 11n.

Setter man routeren fast på 11g (11g only) så vil man få stabil oppkobling.

For routere som støtter gjestenettverk (f.eks: DIR-655) så kan man sette opp gjestenett med 11g og ha 11n på det andre.

EDIT: Det har forøvrig vært sånn i mange år nå, så ikke hold pusten for en ny firmware i router.

Takk for hjelpen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere som har merket at den fysiske knappen foran er av lav kvalitet og etter kort tid i bruk begynner å lage knirke lyder når man trykker på den. Den må trykkes inn litt hardere enn i begynnelsen. Den lager liksom mer lyd.

Endret av Evolution1
Lenke til kommentar

Da er det surt at jeg vant telefonen. Kan ikke levere den inn....

Klart du kan. Ring de du vant tlf av eller Samsung. Bare fordi du vant et produkt betyr det ikke at det ikke er noe å gjøre med det hvis det er feil med det.

Evolution: niks, ikke noe slikt her, brukt min siden den ble sluppet her til lands og har ikke det der.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere som har merket at den fysiske knappen foran er av lav kvalitet og etter kort tid i bruk begynner å lage knirke lyder når man trykker på den. Den må trykkes inn litt hardere enn i begynnelsen. Den lager liksom mer lyd.

Jeg hadde et liknende problem tidligere. Da mistenkte jeg egentlig at jeg hadde vært uheldig og sølt noe brus eller liknende over tasten. Den siste uken er derimot lyden/skjørheten borte. Kanskje det også blir tilfellet med din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...