Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Da her jeg snakket med Chess ang knust frontglass. Det blir dekt med en egenandel på 500kr.

Jeg må sende den inn for rep, så betale hele greia på 1400-1500kr men så skal jeg sende kvitering på regninga til chess så får jeg tilbake pengene (minus dem 500,-).

Sa bare at jeg mistet den på grusen. "Hørtest greit ut" sa hun og sendte meg en mail om hvordan å gå fram. Chess forsikringen er goodie :D

Bla. Telenor gjør i hvert fall dette uten egenandel, (500kr er jo om mobilen ikke kan fikses) så det der var stusselige greier. ;) Og aldri fått et eneste spørsmål engang.

Dog, bra du er fornøyd i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har betalt ca 39kr pr måned de siste 3 årene (sist for 1 uke siden), men ser det kanskje ut som om de absolutt skal ha iprodukt-støtte nå, så da går det opp til 99,-kr. Men jeg har heller ikke fått noe beskjed om at prisen går opp for min del (sist gang det gikk opp 3,-kr i fjor og da fikk jeg beskjed før det skjedde), så tipper det nok bare er noe nye abonnementer fra og med nå må ut med.

Om de selvsagt finner ut å øke prisen med 2,5 ganger så mister de selvsagt meg som kunde. Noe som er kjipt spesielt i disse 4G og HD-Voice-tider. :p

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Ser ut som en av de bedre, i hvert fall om man ikke har I-produkt. Har til og med fuktskade inkludert.

Men egenandelene er nok ikke helt der de skal være.

Men om Telenor nå altså går for 99kr-greia si for nye medlemmer. Ja så kan nok dette tenkes å veies opp på sikt. Selv om jeg ærlig talt heller betaler litt ekstra hver måned i stede for å få en massiv regning om mobilen går til helvette. Ja, det er da minst like stor sannsynlighet i starten på mobilen.

Lenke til kommentar

Her har du den ;)Dette var ladeplaten jeg bestile, men der har du et haug av utvalg(dog den var en av den billigste jeg fant som virket OK + EU lader)

Kom gjerne med en minireview når det dukker opp. ;)

Har akkurat kjøpt S View cover, så må evt gjøre noe liknende hvis jeg skal få til den ladeplategreien.

Lenke til kommentar

Galleriet mitt åpner seg sporenstreks dersom det ligger i bakgrunnen, bruker kanskje 1.5-2 sec om det er lukket. Masse album fra nett-tjenester og litt fra minnekortet.

Kanskje det har med minnekortet å gjøre da.

Nei, har samsung class 10 kort, så hvis noe kort skal være raskt må det jo være det.

Men løste problemet ved å fjerne visning fra dropbox og facebook. Nå laster det slik det burde.

Problemet med at den lager surr av alle kontaktene har jeg derimot fortsatt hvis noen har tips.

Lenke til kommentar

Det har jeg og, men jeg er aldri i kontaktlisten subjektivt har ikke engang prøvd løse problemet. Skal jeg sende en epost eller en sms eller ringe noen starter jeg bare skrive navnet og velger på listen som dukker opp liksom.

Husker jeg brukte en app til contacts og dialler på s2 dog, da jeg brydde meg litt mer om at alt skulle se uniformt ut.

Lenke til kommentar

hei. når jeg skal åpne en link eller noe annet, så dukker det opp hva jeg vil bruke for å åpne det,

så velger jeg programmet, og trykker bruk alltid, men da kommer det opp at jeg må gå til progamstyring ettelleranna å slette standarder, dette kommer hver gang, hvordan fikser jeg det?

har ikke klart å funnet hva den vil jeg skal gjøre.

avogtil spretter det opp en boble som sier, siden er full (tror jeg det var) skjønner ikke hva og hvorfor. :hmm:

Lenke til kommentar

Nei, har samsung class 10 kort, så hvis noe kort skal være raskt må det jo være det.

Class 10-kort betyr bare at det er minimum 10 MB/s ved sekvensiell lesing og skriving. Og trenger altså ikke bety at det er særlig raskt.

Responstiden og det å takle store mengder med små datafiler kan fortsatt gå ganske sakte. Classifiseringen kan derfor bare antyde om at kortet i det minste ikke er av værste kvalitet, men det trenger ikke være spesielt bra heller. ;) (men for all del klasse 10 har jo ikke noe maks-begrensning så noen kort kan jo også være kjemperaske)

Lenke til kommentar

Jeg har skrudd opp lysstyrken på skjermen til max. Sliter faktisk med å bruke opp batteriet før dagen er omme og erfaringsvis er det dårlig business å lade et batteri som ikke er fult kjørt ut. Dessuten liker jeg ikke at det står i laderen når det er fullladet.

Lenke til kommentar

hei. når jeg skal åpne en link eller noe annet, så dukker det opp hva jeg vil bruke for å åpne det,

så velger jeg programmet, og trykker bruk alltid, men da kommer det opp at jeg må gå til progamstyring ettelleranna å slette standarder, dette kommer hver gang, hvordan fikser jeg det?

har ikke klart å funnet hva den vil jeg skal gjøre.

Hehe.

Dette er bare en infomelding som forteller deg hvordan du kan kan endre det du akkurat valgte. Altså ingenting å bry seg om.

Dersom du vil endre valget om hvilken app som skal åpne den filen/linken/whatever, kan du gå til stedet som nevnes i meldingen for å gjøre endringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg har nettopp fått min Samsung Galaxy S4, men jeg tror det er noe feil med den.. Fordi når jeg skal spille av musikk så er det forferdelig lavt i forhold til min gamle iPhone 3gs..

Skal det være slik eller er det noe feil?

EDIT; Fant ut, det var noe volume limiter eller noe slikt som stoppet meg å skru opp lyden.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Syntes det er litt kaos på s4en etter å ha gått fra iphone 5 det med kontakter etc, han nekter å lagre det på tlf, sletter jeg facebook mister jeg alle kontaktene

Går ikke ann å bruke apper for å øke bildekvaliteten som følger med når jeg syncer fra facebook. Den finner bare gmail kontaktene og telenor kontaktene

Irriterrende

Bildene som blir med fra facebook er liksom på 50 piksler, grøtete og hele greia er kaos!

Lenke til kommentar

Glasset på min S4 har plutselig sprukket ved høyre hjørne oppe. Fra nærhetssensoren til der skjermen begynner. Ramme til ramme. Ingen skader i verken rammen rundt eller glasset. Utrolig merkelig.

Noen som har det samme? Håper ikke det er svakhet med Gorilla Glass 3.

Blir vel å ringe Chess og sende den inn. Kjipt! Hentet den 14/5.

Update: Skal sende den inn til inspeksjon hos moobi. Deretter skal de sende søknad til produsent om bytte til ny telefon istedenfor å fikse den. Håper det går i orden. Kjipt å sende den vekk. Hadde begynt å få god batteritid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...