Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På innstillinger så har jeg en egen side for dropbox-instillinger (under fanen kontoer), hvor jeg kan velge om den skal synke eller ei.

Ja, tror jeg og ser samme side, men har ikke mulighet til å velge sync en vei, bare sync og da går det begge veier, dvs det som jeg har på DB får jeg inn på mobilen.
Lenke til kommentar

Mitt forbruk

Med

- skjerm på 1t 10min

- Enhet uvirksom 11 t53min

- Android OS CPU 23min - Forbli aktiv 35min

- Dropbox CPU 15min - Forbli aktiv 1t 18min

- Cellestandbay 13t 3min

- WiFi på i 10t 48min

Screenshot_2013-05-18-22-45-31_zps9c6a7795.png

Screenshot_2013-05-18-22-45-47_zpsaebff51d.png

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Ja, tror jeg og ser samme side, men har ikke mulighet til å velge sync en vei, bare sync og da går det begge veier, dvs det som jeg har på DB får jeg inn på mobilen.

Eh, ja og det skulle en vel tro var definisjonen på synkronisering. Sorry, men ser altså ikke hva du vil frem til?

Du kan ikke synke EN vei, fordi det da per definisjon ikke er syncing.

Selv om jeg ikke har på sync, så kan du jo fortsatt aksessere filer, eller legge inn filer.

Om du ønsker automatikk så kan du jo skru på automatisk opplasting av kamera-bilder, som da vil lastes opp til dropbox og dermed lastes ned fra PCen for eksempel.

Om du vil at hele mobilen skal bli tatt backup av og lastet opp på drobox, ja så er jeg ikke sikker på akkurat hvordan du gjør det, men er jo kanskje mulig med noe mer erfaring enn hva jeg kan gi. Dette blir i så fall det nærmeste du kommer denne noe spesielle "En-vei sync"-uttrykket ditt. ;)

Lenke til kommentar
Eh, ja og det skulle en vel tro var definisjonen på synkronisering. Sorry, men ser altså ikke hva du vil frem til? Du kan ikke synke EN vei, fordi det da per definisjon ikke er syncing. Selv om jeg ikke har på sync, så kan du jo fortsatt aksessere filer, eller legge inn filer. Om du ønsker automatikk så kan du jo skru på automatisk opplasting av kamera-bilder, som da vil lastes opp til dropbox og dermed lastes ned fra PCen for eksempel. Om du vil at hele mobilen skal bli tatt backup av og lastet opp på drobox, ja så er jeg ikke sikker på akkurat hvordan du gjør det, men er jo kanskje mulig med noe mer erfaring enn hva jeg kan gi. Dette blir i så fall det nærmeste du kommer denne noe spesielle "En-vei sync"-uttrykket ditt. ;)
Ja, kanskje stemmer det ja.

Slik jeg så på det så var det at det skulle gå automatisk en vei, og med det tenkte/skrev sync.

Selv om jeg ikke har på sync, så kan du jo fortsatt aksessere filer, eller legge inn filer.
Om du ønsker automatikk så kan du jo skru på automatisk opplasting av kamera-bilder, som da vil lastes opp til dropbox og dermed lastes ned fra PCen for eksempel.

Skrur jeg på noen ting som helst her, så syncer jeg(begge veier), og mobilen blir full.

MEN skal forske litt til ja :-)

Takker for oppklaring.

BTW

Tester ut FolderSync Lite nå.

https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tacit.android.foldersync.lite&feature=search_result

Lenke til kommentar

En-veis-synking er ikke så dumt. Ihvertfall mer kontroll på synkingen enn det jeg får med Dropbox. Ideelt sett burde det jeg ville synkes fra det jeg har av duppeditter TIL en eller to skytjenester, og kanskje en lagringsdisk på hjemmenettverket. iPaden har begrenset lagringsplass, det har telefonene også, derfor egner de seg best å synkes FRA.

Det er nok ikke bare Ray001 som ikke er helt fornøyd med hvordan synk-appene virker i 2013 :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ville gjort det, har aldri hatt problemer med swiftkey.

Kan forøvrig nevne at batteriet er noe bedre etter få tory reset;:)

nei det er pussig ja... har aldri hatt problemer med den før jeg heller....

Ble ikke bedre etter at jeg oppdaterte telefonen heller.. hehe...

pussige greier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...