Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skriver meldinger og tekst går ikke tastaturet tilbake til bokstaver etter at jeg har trykket mellomrom slik den vanligvis gjør på iPhone og andre Android-modeller jeg har vært borti. Rotet gjennom innstillingene, men kan ikke finne den funksjonen som gjør at dette "enables".

Anyone?

Lenke til kommentar

Finnes det noen app som er universalkontroll uten en slik programguide, har ikke tv selv men vil ha lett mulighet til å kunne kontrollere tv på jobben og andre steder uten å måtte legge til en hel programguide?

Hadde vært kult om det var mulig å kontrollere forsterkern min også.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Christoffero89 er vel muligens den personen her som har mest uflaks med alle telefoner han kjøper. :p husker jeg ikke feil hadde han masse trøbbel med fjorårets telefoner også. Hadde som noen andre her nevnte blitt evig pessimist av mindre. :p

Lenke til kommentar

Finnes det noen app som er universalkontroll uten en slik programguide, har ikke tv selv men vil ha lett mulighet til å kunne kontrollere tv på jobben og andre steder uten å måtte legge til en hel programguide?

Hadde vært kult om det var mulig å kontrollere forsterkern min også.

ja er en veldig god en som heter smart rente for s4. Meget fornøyd med den
Lenke til kommentar

Christoffero89 er vel muligens den personen her som har mest uflaks med alle telefoner han kjøper. :p husker jeg ikke feil hadde han masse trøbbel med fjorårets telefoner også. Hadde som noen andre her nevnte blitt evig pessimist av mindre. :p

må vel finnes grenser på hvor mye uflaks man kan ha?
Lenke til kommentar

Når jeg skriver meldinger og tekst går ikke tastaturet tilbake til bokstaver etter at jeg har trykket mellomrom slik den vanligvis gjør på iPhone og andre Android-modeller jeg har vært borti. Rotet gjennom innstillingene, men kan ikke finne den funksjonen som gjør at dette "enables".

Anyone?

Prøv SwiftKey?

Lenke til kommentar

Hvordan bare synce en vei med Dropbox?

Ønsker kun sync ifra mobil til Dropbox, og ikke til mobil.

Slik jeg har det nå, så syncer Dropbox alt som jeg har på Dropbox, og da kan det bli mye på mobilen.

Hvilke hvor tar man dem innstillingene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...