Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor finner jeg instilling for menyannimasjon sier dere?

under dev options

HAr du ikke det så gå under about device og trykk på build number et par ganger for å låse opp devEloper options

Inn i developer options

Heter det time scale, animatiom scale etc. Er 3 du kan endre på

Lenke til kommentar

Har funnet en mal på nettet, men det virker som selve micro sim'en er mindre enn chipen på kortet mitt

Stikk på clas å kjøp et klippeverktøy eller finn en mal og klipp for hånd med saks.

Men hvis jeg drar på telekiosken i morgen, kan jeg ikke bare spørre om de har sim klipper eller kjøpe micro-sim?

Lenke til kommentar

Hei. Det jeg lurer på etter jeg kjøpte telefonen for noen dager siden er :

Når man skal laste ned en app, så krever appen å få tilgang til opp til flere av dine PERSONLIGE ting, alt fra sms , telefon, samtaler osv osv. Hvor stor risiko er dette ifølge personlige ting ?

Er det slik at de kan komme seg inn på eposter, lese meldinger, høre telefon samtalene dine osv ?

Hva er risikoen for å få virus ? Dersom du er uheldig og får virus, hvordan er det hvis man sletter programmet som har viruset ? er viruset borte da ?

Lenke til kommentar

Kunnskap: kommer litt an på. Er det en "naked pokR GIF wtfLoL" app eller en ordentlig app som Dolphin.

Men apps trenger vel tilgang til telefon så de kan slippe gjennom telefonsamtaler dersom det ringer mens du er inne i appen, og slikt.

Når det gjelder batteriet: det er sykt mange faktorer som spiller inn.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Kunnskap: kommer litt an på. Er det en "naked pokR GIF wtfLoL" app eller en ordentlig app som Dolphin.

Men apps trenger vel tilgang til telefon så de kan slippe gjennom telefonsamtaler dersom det ringer mens du er inne i appen, og slikt.

Når det gjelder batteriet: det er sykt mange faktorer som spiller inn.

Kan noen apps komme seg inn på personlige ting som passord , epost, mobil bank osv ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hadde av og mistet 10% på 6 timer. Skal fabrikkmontert i kveld og teste igjen

Vil påstå at du mistet ganske mye. Kan ikke huske at jeg mistet så mye på min S3 når den hadde stock ROM.
Lenke til kommentar

Hvor mye strøm er normalt å miste over natta? Tar en test nå. 100% km 00.00 og alle apps lukket og ikke Røre telefonen

Umulig å si noe om, det er altfor mange faktorer som spiller inn. Telefonen bruker i utgangspunktet langt mindre strøm når den ligger urørt, men hvis det er dårlig dekning (f.eks. dårlig 3G dekning) der du er, vil telefonen hele tiden forsøke å lete etter noe bedre - dette trekker mye strøm. Det kan også være applikasjoner du har på telefonen som krever ekstra mye, ofte er dette tilfellet med gratisapper som er reklamebasert.

Dette er også en vesentlig grunn til at så mange har forskjellige opplevelser på hvor lenge batteriet holder. Og én ting er sikkert: uansett hvilken smarttelefon man har, så vil det ALLTID være noen som er misfornøyd med batteriet. Det finnes tusenvis av telefontråder på dette forumet: gå inn i hvilken som helst av disse trådene, og du vil garantert finne noen som klager over batteriet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...