Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christoffer: har du s-voice aktivert til homekey, og menyanimasjonene satt til over 0.5?

Den kan lugge litt i stock browser merker jeg, og syntes den bruker en god del Ram helt uten "grunn". Over 1gb hele tiden liksom. Selv etter å ha clearet minnet.

Men i menyer og hjemmeskjerm og de fleste apps (dolphin, FB, osv) går alt luggløst.

Sjekket foresten batteriet igjen. 1t50m på, har 85% batteri igjen, med 1t5m skjermbruk.

Da mest på diskusjon, xda og FB. Ganske mye hvitt i de, uten xda.

Hvor finner jeg instillinger for meny animasjon?

Lenke til kommentar

Min få aktivert developer mode eller hva det heter. Gå på about phone i settings og trykk på alt nedover selv om det er grått, så ser du raskt hva du skal gjøre.

Edit: build var det ja, som Christoffer sier under her.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sjekket setting. Går er av med 3g og wiki er på. Auto lys og 30 min har skjermen vært aktiv

30 minutter med skjerm aktiv vil vel fort suge opp mot 10% om 3G og wifi er aktiv i tillegg.

Har du dårlig dekning på 3G så vil jo telefonen pumpe opp effekten mye i tillegg.

Ser ofte folk skriver at batteriet blir bedre etterhvert. Sannheten er vel heller at man fikler masse med telefonen i begynnelsen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mye ligger nok i det siste du sier Skrotnes, kjener meg ihvertfall igjen :)

Batteriet på min iPhone 5 er ihvertfall ikke blitt bedre, heller tvert i mot. Elsker oppdateringene til Apple, vetta faen hva demed driver med om dagen :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

58% nå.

2t30m skjerm, og final fantasy iii har blitt brukt i 22m.

7.5 timer siden jeg tok den av laderen. Ikke ille.

Jeg har ingen google tjenester på batterioversikten.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Husk at batteriet blir bedre etter et par lade sykluser, sånn var det ihvertfall på s2'en jeg hadde før. Så ikke vits å være helt skuffa enda.

jeg har inni dev options skrudd animasjoner helt av, samt s voice via home menu (s voice er uansett det dårligstre greiene ever)

og nå er tlf silky smooth

Lenke til kommentar

5% nå. 11 timer av lading.

Skjerm på i 4t39m. 67% av total bruk.

Final Fantasy III i en time og tre kvarter.

Med 1 konto push mail, FB sync, og standard sync av alt sånn standard (google, exchange, osv), og air view på. Mobildata såklart hele tiden, wifi på en del timer.

Ikke så ille egentlig. Holdt i hele dag med nesten to timer spilling og mye surfing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...