Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at stock browseren er ganske ræv.

Men dolphin sluttet plutselig funke på diskusjon.no sin mobilversjon, og dolphin er ikke spesielt funksjonabel når det kommer til desktop mode.

Horrible stuff. Kanskje teste chrome litt...

Edit: glem det. Chrome var hoooorrrrooooorrrr. Testet dolphin igjen nå og heeeeey det funker igjen!

Edit2: noen som kan dele erfaringer med cyanogenmod eller andre custom roms?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Bare testet cyagenmod på s2. Var veldig nærme stock android.

Blir å installere cyagenmod men etter s4 google har kommet ut fordi vil cyagenmoden være dønn stabil.

Har ikke bestemr meg for om jeg skal ha cyagenmoden eller AOKP. Får ta den som er mest stabil

Lenke til kommentar

Noen som har løsning på følgende ting:

- Noen apper roterer når telefonen vinkles horisontalt.

- Et keyboard som kan customizes, og støtter swype

- Et musicprogram med airplay støtte (gjerne også med EQ)

Lenke til kommentar

Sarex:

skru av autorotate i status bar.

SwiftKey.

Aner ikke med den airplay greia.

Edit: skal teste psp emulator nå straks. Hvis det går smooth med ff iv er jeg en gladlaks.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sarex:

skru av autorotate i status bar.

SwiftKey.

Aner ikke med den airplay greia.

Edit: skal teste psp emulator nå straks. Hvis det går smooth med ff iv er jeg en gladlaks.

Hehe. Glemte å skrive, såklart har jeg skrudd av autorotate. Problemet er at noen apps roterer når jeg vinkler telefonen uansett. Så tror det er en softwarebug av Samsung.

Swiftkey har jeg. Den er lite customizable. Kan kun endre tema. Skulle gjerne hatt en hvor du faktisk kan endre layout.

Kult med psp emulator btw ;)

Lenke til kommentar

Psp funker visstnok med crisis core men kun om du laster ned en save rett etter introen og loader dit. FFIV funker ikke i det hele tatt. MGS peace walker starter, men crasher når du skal starte selve spillet.

Ser lovende ut dog, mye fremskritt på kort tid. Snart snart. Får kose meg med PSX og FF III i mellomtiden =)

Håper FFIV remaken slippes til android snart. Håper forsåvidt på en ff vi, vii, viii og ix remake i minst samme stil som ff iii. Herre da hadde jeg tatt meg ferie og kjøpt ekstra batterier.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hehe. Glemte å skrive, såklart har jeg skrudd av autorotate. Problemet er at noen apps roterer når jeg vinkler telefonen uansett. Så tror det er en softwarebug av Samsung.

Skal være sånn, er også det i stock Android. Er appen som bestemmer.
Lenke til kommentar

Mye settings og nettverk osv osv som spiller inn, så blir veldig vanskelig å kunne gi råd =/.

Du driver på og lader ut mobilen totalt for så å lade fullt opp, og gjentar? Gjorde aldri noe slikt selv. Bare klattlader utenom natta, da kan jeg finne på å lade hele tiden. Tenker liksom ikke noe over det, bare hiver på og tar av etter humøret.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt iPhone i 6 år, sist 4S, og har i lengre tid vurdert å teste Samsung. Nå kan jeg få S4 med abonnement til omtrent 6000 kr, og vurderer dette sterkt.

Da er jeg ferdig å vurdere, og kjøpte en hvit SGS4 på onsdag. Er som ventet godt fornøyd så langt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men jeg kan gjøre samme og ha annen batteritid pga dekning og hva vi gjorde med skjermen på den halvtimen.

30 min skjermbruk over 2 timer og 12% drop kan enten være absurd eller være fullstendig ok liksom.

Min tlf har vært på i 1t20m nå, med 35m skjermbruk og jeg har 92% igjen. Så er ikke enorme forskjellen sikkert.

Edit: angående lite intern lagringsplass:

http://blog.clove.co.uk/2013/05/17/samsung-may-improve-user-accessible-internal-storage-of-s4/

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Christoffer: har du s-voice aktivert til homekey, og menyanimasjonene satt til over 0.5?

Den kan lugge litt i stock browser merker jeg, og syntes den bruker en god del Ram helt uten "grunn". Over 1gb hele tiden liksom. Selv etter å ha clearet minnet.

Men i menyer og hjemmeskjerm og de fleste apps (dolphin, FB, osv) går alt luggløst.

Sjekket foresten batteriet igjen. 1t50m på, har 85% batteri igjen, med 1t5m skjermbruk.

Da mest på diskusjon, xda og FB. Ganske mye hvitt i de, uten xda.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...