G Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Så dere hevder Snapdragon er et dårligere valg? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Nei takk. Jeg venter på hva Motorola kan gjøre med google, evt en ny nexus tlf (hvis ikke motorola står bak den). Her får vi minimal design endringer og innmat. Ihvertfall når vi bare får 4-kjerner At en skjerm har blitt 0.1" større, med masse unyttife funksjoner med veiving bryr meg nevneverdig. Utrolig skuffet over hvor late Samsung har vært her. 1 Lenke til kommentar
Anders-1982 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Digger Apple folk som sier plast plast plast... Så kommer mitt spørsmål, hvor mange iphones ser du uten plast plast plast deksel? Det er langt mellom hver gang.. Så... Ja... Angrer ikke på at jeg plukket opp en Xperia Z. Det hadde jeg nok gjort selv om begge mobilene var til salgs og lå foran meg.. 1 Lenke til kommentar
willhill20 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har den IR-funksjonalitet som fjernkontroll slik som LG Optimus G Pro/HTC One? Fikk ikke helt med meg det.. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ja, den har IR, så den kan brukes som universalkontroll. Jeg synes det er utrolig rart at ikke dette har blitt tatt med for lenge siden? Jeg har savnet det siden Android egentlig kom på markedet. Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ser mange her reagerer på skallet. Touchwiz. Til dere som kanskje ikke er klar over det: det er valgfritt. Legg inn go launcher eller next launcher eller adw eller pro osv. Det er mange og velge mellom. Touchwiz er ett av mange. Dette er en av de store fordelene android har i motsetning til iphone: det er Du som bestemmer. Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja, den har IR, så den kan brukes som universalkontroll. Jeg synes det er utrolig rart at ikke dette har blitt tatt med for lenge siden? Jeg har savnet det siden Android egentlig kom på markedet. Enig. Rart. Vi brukte Windows 5 mobile som fjernkontroll. Og det er lenge siden. Før android og Apple hadde noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg