AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg trenger at dere foreslår et effektiv slankemiddel som er reseptfri. Vekten er på ca 80kg, og jeg vil ned til 70kg igjen. Trening er uaktuelt. Hvilke reseptfri slankemiddel kan dere anbefale som er effektiv? Takker for svar... Anonym poster: 6c3dca8ecddb54629337c43ef0be6afd Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvorfor er trening uaktuelt? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Det er min beslutning. Anonym poster: 6c3dca8ecddb54629337c43ef0be6afd Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det beste slankemiddelet er å slutte å spise mere enn hva du forbrenner... 4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dette kan være litt mer komplisert enn som så, men du vil vel ha korte og enkle løsninger. Store mengder grønnsaker som vokser over jorden. Det å avskrive trening er dumt. Selv rask gange daglig kan telle som trening så lenge du får opp pulsen og svetter litt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg skal ikke trene, og jeg gidder ikke å gå rundt. Problemet er for lite mosjon og for høyt saft og snop forbruk. Dermed må jeg gjenta problemstillingen; Hvilke reseptfri slankemiddel kan dere anbefale som er effektiv? Anonym poster: 6c3dca8ecddb54629337c43ef0be6afd Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 HAHAH du vil altså tilsette noe i dietten din for å viske ut ondene i dietten din? Funker ikke sånn brah, og tilogmed om du finner noe som gjør at du ikke tar opp næring fra driten du spiser så vil dette bare gjøre deg rotten invendig. Om jeg skal nevne noe som er effektivt så har du jo amfetamin, da tenker du ikke så mye på godteri eller saft lengre så du blir nok å gå kjapt ned de ti kiloene! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 http://www.slanketips-online.com/slankepiller Lykke til ! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Dette her blir som å pisse i motvind. 5 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Selv om trening er uaktuelt kan du vel bare legge om kostholdet litt. Penger spart. 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det finnes ikke effektive slankemidler som er reseptfrie. Du kommer aldri til å finne det. Du har effedrin og koffein i større mengder, samt amfetamin, men disse står på hhv. dopinglista og narkotikalista og bør være utelukket. Grønn te har vist seg å fungere, men ikke så "effektivt" som du virker å ønske. Kutt ned på kalorier og tren, først da kan vi begynne å snakke effektivt. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 For at et slankemiddel skal være effektivt må dette gjøre at du spiser mindre/tar opp mindre næring. Here's an idea: Å spise mindre gir akkurat samme resultat, uten bieffekter! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ved å trene og få bedre muskler vil du faktisk brenne flere kalorier de dagene du ikke trener i motsetning til nå.. så det å avfeie trening på grunn av at ''det er så slit'' er noe av det dummeste som er. Det er ingen hemmelighet bak det å gå ned. Bytt over til en sunnere livsstil og/eller begynn å trene kondis og løfte vekter. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Begynn med lavkarbo og spis mye grønnsaker. www.lavkarbo.no Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 En teskje parafin før frokost får fart på systemet. Pass på å ha toalett innen rekkevide hele dagen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå