tech8 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da har jeg nettopp hatt min andre erfaring med Serviceproffen på et år. Det hyggelige er at begge ganger har service blitt utført på upåklagelig vis. Jeg tenkte derfor jeg kunne legge inn litt skryt, siden det stort sett er klagene som får oppmerksomhet på ulike fora. Rep. 1 gjeldt skifte av defekt focusbarrel på EF 50mm 1.4 USM. Kostnadsfritt utført på garanti, og returnert i løpet av få arbeidsdager. Rep. 2 gjaldt skifte av defekt lukker på 3,5 år gammel 7D. Kostnadsfritt utført på reklamasjon, og returnert i løpet av 4 dager. Godt å føle seg ivaretatt, når en har brukt noen tusener på utstyr. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 sendte inne kompaktkamera, husker ikke helt hva som var galt, men det ble fikset, dog røyk det av blitsen hver gang jeg tok bilde fra jeg fikk det igjen. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 sendte inne kompaktkamera, husker ikke helt hva som var galt, men det ble fikset, dog røyk det av blitsen hver gang jeg tok bilde fra jeg fikk det igjen. Mange som opplever røyk fra blitsen på Canon kameraer, spesielt om man søker på nettet. Ingen ser ut til å vite om det er normalt eller ikke, men har til gode å se rapporter om et kamera med dette problemet som har begynt å brenne eller lignende. Du kan sikkert spørre Serviceproffen om det er noe som bør ses på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå