ThomasLB Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei folkens! Har hatt PCen min inne på sevice hos Komplett pga. ødelagt skjermkort. De har nå erstatta mitt gamle 460 med et GTX660. Problemet mitt nå er at spill hakker som bare søren, såkalt "stuttering".. Småhakking konstant, noe som ødelegger spillopplevelsen totalt! Jeg aner ikke hva det er, og jeg har googla meg ihjel i to dager nå, så håper noen her kan svare meg.. Resten av PCen består av følgende: Prosessor: i5-760 Ram: Kingston DDR3 1333MHz 4GB Hardisk: WD Caviar Black 1TB Hovedkort: MSI P55-CD53, P55, S-1156, DDR3 Powersupply: Corsair VX 550W Takker for alle svar! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvilket spill er det snakk om? Kjører du samme grafikkinnstillinger? Har du prøvd andre drivere? Har du prøvd kortet i en annen maskin? Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Spill jeg har prøvd: BF3 og Planetside 2 Prøvd alle grafikkinnstillinger Prøvd driver som fulgte med på CD i tillegg til to andre Har ikke mulighet til å prøve kortet i en annen maskin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Spill jeg har prøvd: BF3 og Planetside 2 Prøvd alle grafikkinnstillinger Prøvd driver som fulgte med på CD i tillegg til to andre Har ikke mulighet til å prøve kortet i en annen maskin Har du prøvd å laste ned drivere? Det er som oftest veldig utdatert det du får på CDen. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Har du prøvd å laste ned drivere? Det er som oftest veldig utdatert det du får på CDen. Jepps Har oppdatert driverene til skjermkort og hovedkort. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Har du gått opp eller ned i framerate? Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Har du gått opp eller ned i framerate? Det var det da... Sjekka aldri frameraten med 460 kortet. Men utifra det visuelle inntrykket (så godt det er mulig) vil jeg anta at jeg har gått opp. Lenke til kommentar
ThomasLB Skrevet 17. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Nå har jeg forsøkt driver sweep for å slette gamle drivere. No dice. Dette skjer forresten på laveste og høyeste oppløsning med alt fra low til ultra i BF3... Endret 17. mars 2013 av ThomasLB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå