Joachim94 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei, sliter med å koble opp min Apple TV, surround anlegg og dekoder, alt gjennom HDMI. Jeg ønsker å få lyd fra surround anlegget til dekoderen og Apple TV'n, samt bilde på alle 3 komponentene på TV'en. TV'en har 2 HDMI innganger, mens Apple TV, forsterker og dekoder har 1 HDMI inngang. Har også HDMI switch tilgjengelig med 4 innganger, og 1 ut. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det beste er å koble alle med HDMI til forsterker utenom switch, men har ikke forsterkeren nok HDMI innganger så bruk switchen. Siden du sier forsterker har 1 inngang, så regner jeg med den har 1 utgang også? Da kobler du det opp slik: Apple TV til inngang 1 på HDMI Switch Dekoder til inngang 2 på HDMI Switch Utgang på HDMI Switch til HDMI inngang på Forsterkeren Utgang på forsterkeren til HDMI 1 på TV. Da er det bare å sette forsterkeren til HDMI inngangen, og TVen til HDMI 1. Så bytter du bare mellom kildene på switchen under bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå