Gå til innhold

– Garrett blir meir mainstream (PS4, Windows)

Anbefalte innlegg

Bra du liker spillet. Det blir jo ikke bedre enn det. Hvorfor bry seg hva andre mener da?

Småting du nevnte som at f.eks håret henger feil vei, når de har laget hår-fysikk i spillet, er ting som gjør at jeg ikke gidder å kjøpe det. Tyder på at de har rushet det og ikke testet godt nok. Det pluss quick time events og alt for skriptet gameplay

Quicktime driten liker ikke jeg heller, scriptet gameplay er ikke direkte positivt, men det hjelper å vise historien, enda de sikkert kunne ha funnet en bedre løsning om de hadde tatt seg bedre tid med spillet. Det er mye historie i spillet, noe som trekker opp, også valgfrie ting man kan velge å gjøre, som er bra. Ikke at tombsene er så lange at det gjør noe.

Med tanke på hvordan mange andre spill er i dag, funker ikke ordet "rushet" på dette spillet. Rushet forbinder jeg med serier hvor de driter ut nytt spill en gang i året omtrent. Dette har de gjort en god jobb med, enda det såklart kunne blitt mye bedre. Det er etterhvert i spillet noe generisk action, men sammenliknet med flere nadre nye spill, er det veldig bra.

Men mulig noe bedre, mer likt originalen, forventes av utgiveren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra du liker spillet. Det blir jo ikke bedre enn det. Hvorfor bry seg hva andre mener da?

Småting du nevnte som at f.eks håret henger feil vei, når de har laget hår-fysikk i spillet, er ting som gjør at jeg ikke gidder å kjøpe det. Tyder på at de har rushet det og ikke testet godt nok. Det pluss quick time events og alt for skriptet gameplay

Det har vært i utvikling i omlag fem år. Har problemer med å se at det er noe de bare har fått ut døra med med hastverksarbeid. Og hvis det er håret som gjør at du ikke kjøper spillet, kan du jo egentlig ikke spille noe som helst. Finnes vel strengt tatt ingen spill med brukbart hår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er egentlig ikke noe vits å diskutere det som tas opp engang. Det er rene fakta. At folk kan kose seg med spillet selv med alle manglene det har, er flott det, men det gjør ingenting med faktum at det er et dårlig spill. Blir for dumt å sutre over at noen har høyere krav til spill enn andre, og at disse personene gir uttrykk for det.

Har nå sett videoen. Tror anmelderen hadde en veldig dårlig dag.

Foretrekker ElderGeek's reviewer.

http://www.youtube.com/watch?v=aWXGdPEembg

La også merke til at machinima videoen var nokså mislikt av de fleste.

Lenke til kommentar

Hva sa jeg? Det var faktisk ingen som helst grunn til å flippe ut.

"Cantin also noted that players will be able to tailor the game's difficulty and complete the entire story without taking a single life. -Garrett is a Master Thief, not a killing machine, Cantin stated." Så istedet får å klage fordi du KAN drepe, spill heller spillet slik du selv mener det bør spilles.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...