JulieTherese18 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har den siste vært mye sammen med en mann, og jeg merker at jeg er veldig usikker på hva han føler for meg eller ikke. Men hver gang jeg er med ham forsvinner denne tvilen, men jeg er redd jeg mistolker hans signaler. Dette er hans signaler : Merker at han ser på meg når vi er sammen med venner, kommer liksom tilfeldig bort i meg. Om vi går noen plass kan han legge en arm rundt meg trekke meg inntil seg eller plutselig kysse meg slik at jeg nesten mister balansen. Vi så på en film sammen ikke for så lenge siden, la merke til at han lå og stirret på meg så jeg snudde meg og stirret tilbake. Vi ble bare liggende en stund å stirre hverandre i øyene, han smilte mye og strøk meg på kinnet. Jeg skjønner selvsagt at det noe der, men er det bare tiltrekning eller kan det muligens være noe mer? Hilsen en som trenger svar. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Virker jo helt klart som han er interessert. Tar du også iniativ til nærhet? Lenke til kommentar
JulieTherese18 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Jaa, jeg tar også initiativ til nærhet, og det virker som om han blir glad når jeg gjør det. Tror nok bare jeg er veldig usikker på meg selv på dette område. Snakket med han og han gjorde det veldig klart at det ikke bare er tiltrekning ! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Så bra du fikk løst dette da! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå