CurSe Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg åpnet nylig min CE av HotS og satte i gang med installering, men dette tar jo hundre år? Nå har disken snurret i omkring ti minutter og installasjonen er fantastiske 0,6% på vei. Er det andre som opplever dette? Jeg installerer fra plate, vet ikke om det går an å gjøre det fra nett. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Det skal vel være mulig det? Gjorde det selv med diablo 3 bl.a og WotLK. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Hmm, nå skjedde det noe. Etter litt over 1%(som det tok veldig lang tid å komme til) startet en downloader av noe slag, så nå ser det ut til at spillet laster ned/installeres i en hastighet jeg kan leve med. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Skulle det skjære seg på noe vis, så kan du uansett laste ned client fra Battle.net. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Får ganske god speed med download client fra Battle.net også. Jeg makser vanligvis linja mi på 70 Mbit, men kan hende den er dårligere nå som det nylig har vært release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå