Gå til innhold

[Løst] installere win8 på asus u38n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke greia as. nå har jeg brukt et annet program. power iso og tatt et iso image fra win8 cd. så skal jeg opne winows 7 asb dvd programet og den sier jeg skal hente opp iso fila mi. jeg gjør det og så sier den at det ikke er en rikitg fil

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at ASUS U38N er et ekstremt bra kjøp!

Jeg prøvde harddisk først i en kanskje times tid, litt treg til tider, men ellers ok. Merka at høyrenederst på pcen ble varm med harddisk. Etter oppgradering ( 180gb corsair force 525 read og 500 write, 8gb 1600Mhz minnebrikke ) så ble den mye bedre. Til folk som skal gjøre dette seinere. Dere trenger ikke mer en 6gb ram. 10 er nok litt drøyt og blir ikke brukt. så isåfall tapte jeg 3-400kr på det.Det slim og veier ikke stort. touchen er digg å ha til tider, ihvertfall til film, der jeg kan bare ta på skjermen når jeg vil pause.Litt små hvitt lys på toppen av skjermen, rett over webkameraet som lyser litt. litt iriterende når skjermen er svart. men den dukker faktisk ikke opp når jeg ser på film. Etter bytte av harddisk til ssd merker jeg ikke så mye vekt forskjell, men merker speed og mindre varme. Fra da jeg trykker på startknapp tar det 3sek og jeg er inne ved windows passord. etter passord inlogginga tar det det samme. 3 sek og jeg er inne på start. utrolig digg!! Jeg har en stasjonør selvbyg med ssd, og den bruker 15 sek til passord innlogging og deretter bruker den 5-10 sek til skrivebord. Hvis du vurderer denne så anbefaller jeg å bytte ut med ssd. ram er ikke så vikitg tror jeg, men hvis du vurdere det i tillegg. Hold deg til 4gb oppgradering. Fulgte også med en bæreveske / sleeveveske. veldig deilig å ha seg med. Jeg er egentlig ikke noe fan av win8. men til laptop med touch er den genial.Prossesoren er ikke så rask. Men jeg merka forskjell med en gang når jeg satt inn ssd. prossesoren er helt grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...