pierce007 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sett litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=768783&gclid=CPmby822_LUCFex3cAod4m0AJQ Har jeg tolket det riktig hvis jeg forstår det slik at det er mulig å sette inn feks 6x3.5" disker? Hva er egentlig dette x-dock som beskrives? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Nei, 2stk 3,5" å 4stk 2,5" om jeg ikke husker feil. X-Dock gir deg lettere tilgang til diskene. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Nei, 2stk 3,5" å 4stk 2,5" om jeg ikke husker feil. X-Dock gir deg lettere tilgang til diskene. Men en kan feks bruke 3.5" disker i 5.25" brønnene? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vil du virkelig ha det der? 2 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Vil du virkelig ha det der? Tja...ikke kommet så langt enda...Men kan få den med alt av innmat for rundt 3.000 da... Og er den prisklassen jeg leter etter en pc til som skal brukes som server/backup - dvs lite spilling og slikt. Brukt eller nytt spiller ingen rolle. Noen andre forslag da? Hva er galt/feil/negativt med denne? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Tja...ikke kommet så langt enda...Men kan få den med alt av innmat for rundt 3.000 da... Og er den prisklassen jeg leter etter en pc til som skal brukes som server/backup - dvs lite spilling og slikt. Brukt eller nytt spiller ingen rolle. Noen andre forslag da? Hva er galt/feil/negativt med denne? Personlig synes jeg den er dritstygg, men det er nå min smak. I tillegg er størrelsen ekstremt upraktisk (i mine øyne, dog), da den både tar stor plass i bredden OG i lengden. Dette gjør at den hos meg ikke hverken passer under pc-bordet, siden det da blir for liten plass til bena/stolen, eller oppå bordet. Men for all del, om du likte det og har plass til den, slå til. Kabinetter i samme prissjikt (som jeg synes er penere/mer praktiske) Corsair Carbide R200 - R300 Fractal Design Arc Midi R2 eller V1 Fractal Design Define R4 Black Pearl Cooler Master Silencio 550 Endret 14. mars 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Personlig synes jeg den er dritstygg, men det er nå min smak. I tillegg er størrelsen ekstremt upraktisk (i mine øyne, dog), da den både tar stor plass i bredden OG i lengden. Dette gjør at den hos meg ikke hverken passer under pc-bordet, siden det da blir for liten plass til bena/stolen, eller oppå bordet. Men for all del, om du likte det og har plass til den, slå til. Kabinetter i samme prissjikt (som jeg synes er penere/mer praktiske) Corsair Carbide R200 - R300 Fractal Design Arc Midi R2 eller V1 Fractal Design Define R4 Black Pearl Cooler Master Silencio 550 utseende og størrelse spiller ingen rolle i denne sammenheng - vil ikke kunne se den allikevel :-). Bruken som er det viktigste for meg i denne sammenheng. Og skulle jeg kjøpte tomt kabinett, må jeg ha med innmaten, og da tror jeg ikke klarer dette under 3.000,-. Men ja, ikke spesielt fin å se på, og klumsete... Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Hvis du ikke bryr deg om utseendre eller slikt og bare skal ha den til server tror jeg Cooler Master Elite 310 kan være et godt valg for deg. Endret 14. mars 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå