Bergtora Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en ny pc, og ville gjerne hatt noen tips. Synes shuttleboks ser veldig fristende ut, men har hørt at de bråker en del. Pcen står i stua, så vil helst ha noe som er lite, diskré og så støyfritt som mulig. Syntes dette så veldig interessant ut: http://www.dinside.no/php/art.php?id=92893 Tror dere det er verdt å vente på? (Og verdt de ekstra lappene det kommer til å koste?) Maskina vil bli brukt til surfing og skolearbeid, og til å se filmer på, så trenger DVD-spiller. Ellers trenger jeg ikke det nyeste og dyreste på andre fronter. Vil ha tv-ut, og helst en så liten maskin at den kan flyttes rundt i stua etter behov. Hadde tenkt meg noe i 5000 kroners klassen, men har mulighet til å gå høyere. Har en maskin med celeron 466mhz prosessor nå (og et enda eldre skjermkort), og den fungerer fint til mitt bruk, bortsett fra at prosessoren er litt for svak til at det går bra å vise divx-filmer med god kvalitet. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Maskina vil bli brukt til surfing og skolearbeid, og til å se filmer på, så trenger DVD-spiller. Ellers trenger jeg ikke det nyeste og dyreste på andre fronter. Vil ha tv-ut, og helst en så liten maskin at den kan flyttes rundt i stua etter behov. Hadde tenkt meg noe i 5000 kroners klassen, men har mulighet til å gå høyere. Har en maskin med celeron 466mhz prosessor nå (og et enda eldre skjermkort), og den fungerer fint til mitt bruk, bortsett fra at prosessoren er litt for svak til at det går bra å vise divx-filmer med god kvalitet. http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=10&GrpID=12&t=1996&l=2 Sjå på denne du. Har samme tankene sjøl men synst kanskje denne ikkje er så rask. Har vifteløs prosessor så den er veldig lydløs. Ca 5000 med ein 120 gb hd. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det kan være at dette er utenfor din prisklasse, men hvis du vil ha det virkelig stille, så skal du kikke på www.calmsystems.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå