Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Hva betyr denne setningen?

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva det betyr på norsk osv, men jeg forstår ikke oppgaven. Jeg har artikkel foran meg, men jeg forstår ikke setningen, plis hjelp.

Is the article you have chosen a good example of this particular type of text? Why/why

not?

Write a couple of paragraphs

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet hva det betyr på norsk osv, men jeg forstår ikke oppgaven. Jeg har artikkel foran meg, men jeg forstår ikke setningen, plis hjelp.

Is the article you have chosen a good example of this particular type of text? Why/why

not?

Write a couple of paragraphs

:)

Er artikkelen du har valgt spesiell for denne type tekster (elns..), hvorfor, hvorfor ikke? Skriv noen avsnitt. Tror jeg.. :p

Lenke til kommentar

Når du sier "denne type tekst", trenger vi å vite hva som er spesielt med denne typen tekst. Hvis for eksempel "Denne type tekst" vil si en tekst som handler om dyremisshandling, og du har valgt en artikkel som handler om hvor dårlig levevilkår høner i bur har, så vil svaret på spørsmålet i oppgaven være at det er et godt eksempel fordi innholdet i teksten blir reflektert i artikkelen du har valgt.

Men som sagt, vi kan ikke svare veldig detaljert på dette uten noen utdyping på hva "Denne type tekst" vil si.

edit: ser oppgaven kan forstås på flere måter. At det er to tekster som sammenliknes, eller at artikkelen du har valgt er et godt eksempel på en artikkel.

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...