omarsbok Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg vet hva det betyr på norsk osv, men jeg forstår ikke oppgaven. Jeg har artikkel foran meg, men jeg forstår ikke setningen, plis hjelp. Is the article you have chosen a good example of this particular type of text? Why/why not? Write a couple of paragraphs Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg vet hva det betyr på norsk osv, men jeg forstår ikke oppgaven. Jeg har artikkel foran meg, men jeg forstår ikke setningen, plis hjelp. Is the article you have chosen a good example of this particular type of text? Why/why not? Write a couple of paragraphs Er artikkelen du har valgt spesiell for denne type tekster (elns..), hvorfor, hvorfor ikke? Skriv noen avsnitt. Tror jeg.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Han skrev at han forstod hva ordene betyr, men ikke hva som menes. Sånn jeg tolker det så vil de at du skal vurdere om artikkelen du har plukket ord oppfyller formkravene for en artikkel, er den godt skrevet osv? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Du har valgt en tekst, teksten er innenfor en sjanger, for eksempel er det en artikkel. Er denne teksten et godt eksempel på en artikkel? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Når du sier "denne type tekst", trenger vi å vite hva som er spesielt med denne typen tekst. Hvis for eksempel "Denne type tekst" vil si en tekst som handler om dyremisshandling, og du har valgt en artikkel som handler om hvor dårlig levevilkår høner i bur har, så vil svaret på spørsmålet i oppgaven være at det er et godt eksempel fordi innholdet i teksten blir reflektert i artikkelen du har valgt. Men som sagt, vi kan ikke svare veldig detaljert på dette uten noen utdyping på hva "Denne type tekst" vil si. edit: ser oppgaven kan forstås på flere måter. At det er to tekster som sammenliknes, eller at artikkelen du har valgt er et godt eksempel på en artikkel. Endret 14. mars 2013 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå