Aetius Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 DAGENS BILDE: Et godt stilleben, stemningsfullt og pent, men kanskje en del overprosessert? Det er utført her slik at det ligner på et klassisk malt stilleben, så hva er da vitsen med å bruke fotografi, er min første tanke. Uansett, komposisjonen er en tanke mørk, men velbalansert og med god utnyttelse av bildeflaten, og alt i alt har jeg sansen for bildet. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk for at dette ble dagens bilde så hyggelig. Ja alt kan jo fotograferes ..stemmer at jeg er påvirket av klassisk malte stilleben..de laget vel disse for å trene seg på å male...og jeg for å trene meg på komposisjon, stemning og lys når jeg ikke har modeller i nærheten å trene på, som ellers er mitt favorittmotiv;) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Gratulerer T det var kult ! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Mange takk for det Tore !! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 veldig bra stilleben,gratulerer m dagens bilde 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Hjertelig takk til dere alle sammen glad for så fine tilbakemeldinger ha en fin dag! Lenke til kommentar
Hagens Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Likte dette meget godt og full forståelse for at dette ble valgt til dagens bilde. Proft i lys, comp, tekstur og etterbehandling. Dette blir jo også kunst, gjennom fotograferingen og PS arbeidet. Så bra at jeg måtte se 2x om dette var foto eller maleri. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Tusen takk Hagens! Så dette nå MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg