neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hei Klokka 14:45 skal jeg til legen pga. jeg har sydd sju sting på tå pga. operert bort negl fra inngrodd negl. Skal også ta andre tåa. Det jeg lurer på om, er det noen som har gjort dette før? Er det vondt å ta av sting? Trenger hjelp gruer meg skikkelig! Fant ikke noe underforum som dekket dette. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har gjort dette et par ganger. Det kjipe er det at når de tar av stingene kan det hende at spor setter seg og at det drypper væske. Om dette skulle skje må du amputere tåa. (kutte den av...) Så håp at dette ikke skjer med deg også. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Er det vondt å ta av stinga? Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 nei man var sykt vondt å mista tåa Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Skal jeg legge ut bilde av tåa? http://bildr.no/image/1414837.jpeg Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Ser bedre ut nå, tok et fotbad så nå er det bare tråd der Fyfaen jeg gruer meg!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Er jo som regel ikke noe vondt å ta sting da. Ikke noe fare for å miste tåa heller, som noen her påstår Endret 14. mars 2013 av Vice Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Må jeg amputere????? Vice du redda meg nå ass Oppdaterer hva som skjedde ved fire tiden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vedlig tvilsomt. Isåfall må det bli fra midjen din og ned. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Er så lenge siden jeg opererte vekk negl, er det vondt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Vanskelig å svare på. Jeg har fjernet sting som gjorde vondt, og jeg har fjernet sting som har vært smertefritt. Uansett er det snakk om 1 minutt med smerter. Det går fort over. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Hva med å operere bort negl da???? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvis du har glemt hvordan det var første gangen så var det antageligvis ikke så veldig vondt? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Var verre å brenne vekk huden og sy.. Hater bedøvelsen 4-6 sprøyter.. Glad jeg ikke er sprøytenarkoman.. Jeg gruer meg helt jævlig!!!! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Nå ligger jeg i sofaen, drit vondt greier nesten ikke å skrive, måtte ta bedøvelse flere ganger enda var det vondt. Verre en foriige gang! Pluss tatt av stinga, det gjorde åsså vondt, på Tirsdag skal jeg ta av noen sting (sydde på begge sider, neilen var grodd inn begge siden) Håper det blir bedre neste gang! EDIT: Holder meg i live med Paralgin Forte! Endret 14. mars 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Sting burde helst tas ut innen en uke eller to, ellers kan huden ''gro'' over stingene og det vil gjøre vondt når du må ta dem ut. Ellers er det mest ubehagelig å fjerne sting, ikke spesielt vondt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Sting burde helst tas ut innen en uke eller to, ellers kan huden ''gro'' over stingene og det vil gjøre vondt når du må ta dem ut. Ellers er det mest ubehagelig å fjerne sting, ikke spesielt vondt. Legen sa huden hadde grodd over, derfor det var vondt, skal ta noen av stinga på den andre tåa på Tirsdag. Håper ikke det er like vondt, hehe Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Legen sa huden hadde grodd over, derfor det var vondt, skal ta noen av stinga på den andre tåa på Tirsdag. Håper ikke det er like vondt, hehe Lykke til 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk BuffyAnneSummers ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå